Skocz do zawartości

Prosze o pomoc w interpretacji


rozalia76

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem zupelnym nowicjuszem i prosze o pomoc kogos bardziej zaawansowanego w interpretacji kart. Wczesniej nie mialam nigdy z nimi doczynienia , ale poznalam pewnego mezczyzne w pracy, ktory nie jest mi obojetny i bardzo chcialam wiedziec czy on takze jest mna zainteresowany....z tad te karty.

Mam 34 lata, on rowniez, oboje niebieskie oczy, jestem bladynka.

moj rozklad:

I rzad przeszlosc

IIrzad Teraz

III i IV rzad przyszlosc

 

A pik J kier 10 trefl 10 pik A trefl(odwrocony) A karo

9 karo 10 kier 10 karo J karo J trefl J pik

K karo Qkaro Q pik 9 kier K pik 9 trefl

K kier 9 pik (odwroc) Q kier Akier Q trefl K trefl

 

Drugi rozklad zrobilam wg.Triny7,ktory znalazlam na forum,jest to rozklad na uzyskanie odpowiedzi na konkretnie postawione pytanie. O czywiscie moje pytanie bylo co on czuje do mnie i czy jest szansa na jakikolwiek zwiazek z nim,

 

Q kier 10 kier - dot.nieodleglej przeszlosci

9 kier Q karo - obecna sytuacja w danej sprawie

10 trefl 9 pik K trefl - najblizsza przyszlosc

K karo J pik A pik (odwrocony) - przeszkody ktore mozna napotkac

Jkier A kier (odwroc) J trefl - odpowiedz na postawione pytanie

 

Bede bardzo wdzieczna za wasze interpretacje.

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja może zajmę się tylko tym drugim rozkładem :)

Karty mówią, że już od jakiegoś czasu daży Pani tego mężczyznę bardzo poważnymi i ciepłymi uczuciami. Na dzień dzisiejszy ma Pani ogromne nadzieje na romans lub związek z nim. W najbliższej przyszłości odbędziecie niemiłe spotkanie w pracy, to może mieć miejsce w przeciągu już kilku dni. Sprawy będą się gmatwać, jest jakieś zagrożenie dla tego mężczyzny. Natomiart opowiedź: jeśli ten as byłby w pozycji prostej sytuacja byłaby jasna, a teraz to widzę szanse dla Was a jednocześnie jakiś rozwód... Czy może ten Pan jest żonaty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach