Skocz do zawartości

Jaki kierunek powinienem wybrać udając się do szkoły średniej?


Weles

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem w technikum chemicznym.. Nie lubię kierunku na który się wybrałem, nie sprawia mi on przyjemności tylko doprowadza do większych stresów, ale postaram się go skończyć i jakoś przeżyć. Trafiłem tam przez zwykły przypadek. Dziś zadałem runom pytanie: Jaki kierunek powinienem wybrać udając się do szkoły średniej?

 

Wyszły mi: Ansuz(o), Ehwaz, Kaunan(o), Perdo(o).

 

 

Zupełnie nie wiem jak to zinterpretować...

Mam rozumieć że miała to być zawodówka? Albo technikum o bardzo niskim poziomie. Może kierunek związany z ciszą, wzajemną współpracą, mało twórczy i zależny od innych osób... Żaden nie przychodzi mi na myśl.

 

Mam głęboką nadzieję że pomożecie mi to rozszyfrować.

 

Oczywiście pytanie postawione z całkowitej ciekawości... Ale chcę wiedzieć co straciłem nie pytając run wcześniej skoro rok temu i tak wybierałem przypadkowo...

Edytowane przez Weles
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziom ja z tego grypsu wyczytałem żebyś przypakował i konychę poćwiczył bo czeka cie egzamin sprawnościowy do Akademi Morskiej w Gdyni.

 

Jak się dostaniesz to wal opcję rok w 2 miechy. Niech ci przybiją. Potem rok na morzu jak nie byłeś to się opatrz w wódkę i sztormiak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lubisz chemii? :( Ja studiuje chemię :P Runy wyszły nieciekawe... Ale mam wrażenie, że to wynika z emocji jakie czułeś kładąc runy... może złość, rozgoryczenie, niezadowolenie... Z drugiej strony mogą one mówić: nie słuchaj rad innych ludzi, nie pozwól losowi aby decydował za Ciebie, wybierz kierunek, który nie zahamuje Twojego rozwoju... I Ehwaz może wskazywać na to, żeby iść do szkoły z jakimś przyjacielem... Ale to pytanie o przeszłość i chyba źle skonstruowane... Ja bym zapytał o predyspozycje jakie posiadasz :)

P.S. Nie uczestniczyłeś w ostatnim warsztacie... :(

Odnośnik do komentarza