Skocz do zawartości

Aaa... Duch ojca!!!


sosik89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Miałam dzisiejszej nocy pewien sen. Nie mogę zrozumieć jego znaczenie.

Mam 21 lat, kiedy miałam 13 zmarł mój ojciec. Na początku śnił mi się bardzo często, a teraz? Od kilku lat wcale... No i dziś mi się przyśnił. Tylko, że to był raczej koszmar.

Śniło mi się, że mój ojciec w postaci ducha krążył ciągle przy mnie. Ja nic o tym na początku nie wiedziałam. Nie mieszkam teraz w domu ponieważ studiuję. Pojechałam do rodzinnego domu i właśnie wtedy się o tym przekonałam. To nie było miłe doświadczenie. Nie wiem dlaczego moja mama kazała mi iść do okulisty a później do logistyka (już po tym jak się dowiedziałam). Powiedziała też, że już mi załatwiła wizytę u logistyka (nie wiem co on ma z tym wspólnego) ale na 2 czerwca. Jednym z tych logistyków do którego mogłam iść, był lekarz, z którym mam wykłady i tak na prawdę jest on ginekologiem . Na co ja się zdziwiłam, ze ta data już minęła, a mama powiedziała, że ja nic nie wiedziałam o duchu i ona bała się mi o tym powiedzieć. Wtedy zadzwonił telefon i okazało się, że to mój chłopak (on studiuje logistykę) no i chciał mnie ostrzec przed duchem, bo właśnie skojarzył fakty i już wie, że on krąży zawsze przy mnie. Tylko teraz zaczął jakoś atakować :/

Dość istotnym elementem było to, że ja chciałam wezwać egzorcystę ale nie mogłam sobie przypomnieć tej nazwy. W pewnym momencie szłam z mamą i jeszcze jakimś mężczyzną, ale nie wiem kto to był i ten mężczyzna postanowił zadzwonić do mnie do domu, a ja nie wiem czemu miałam przeczucie, ze nie powinien tego robić i chciałam go od tego pomysłu odwieść, ale on zadzwonił i przez słuchawkę przeszedł ten duch i go opętał. Ja zaczęłam go szarpać i rzucać nim o ziemie (nie wiem skąd u mnie taka siła). W końcu końcu bezwładnie opadł na ziemię a ja go tak zostawiłam i odeszłam... Właśnie wtedy się obudziłam...