katastros97 Napisano 13 Czerwca 2010 Napisano 13 Czerwca 2010 Jak w temacie, jestem nowy w te klocki i chce wiedzieć jak naelektryzować pojedynczą runę. Bo na razie znalazłem tylko sposób jak naelektryzować kilka run(wszystkie możliwe na raz). Chcę naelektryzować runy ingwaz wunjo i gebo. Cytuj
Gość anatemka Napisano 14 Czerwca 2010 Napisano 14 Czerwca 2010 ja np. przedmiot który chce naeenergetyzowac trzymam w dłoni i mamroce pod nosem o co mi chodzi ;D Cytuj
Szerszen Napisano 22 Sierpnia 2010 Napisano 22 Sierpnia 2010 No i runa musi być... z materiału dającego się elektryzować... bo kawałka drewna to ani dudu... możesz sobie mamrotać... Cytuj
Gość anatemka Napisano 22 Sierpnia 2010 Napisano 22 Sierpnia 2010 Szerszeniu, ja nie mówie o elektryzowaniu, nie doczytałeś ;D Cytuj
Szerszen Napisano 22 Sierpnia 2010 Napisano 22 Sierpnia 2010 ale katastros chciał elektryzować... i kto tu nie doczytał? chce wiedzieć jak naelektryzować pojedynczą runę. Cytuj
windman Napisano 20 Września 2010 Napisano 20 Września 2010 matko bosa ... a po co takie cuda z runami wyprawiać ? Cytuj
Alilanta Napisano 28 Września 2010 Napisano 28 Września 2010 Bursztyn można naelektryzować - elektrostatyka, ale czy inne kamyki, to nie próbowałam. Chodziło chyłą o nałądowanie energetyczne, żeby działała ... hmmm Cytuj
kasiaczarna Napisano 1 Października 2010 Napisano 1 Października 2010 Mam pytnie,jestem kompletnym laikiem jezeli chodzi o runy, ale zaczełomnie to interesowac.Mam narysowane runy majace polepszyc moje finanse i trzymam je w portfelu. Muszą byc narysowane czerwonym pisakiem na żółtej kartce.Czy to ważne?Czy to prawda? Jesli to idiotyczne pytanie to sorry z góry Cytuj