Skocz do zawartości

Cwiczonko :)


agnieszka1982

Rekomendowane odpowiedzi

1. Do kogo jadę w gości?

10 denarów,as pucharów,rycerz mieczy

Jedziesz do rodziny narzeczonego.....

2. Z jakiej okazji tam jadę?

sąd,świat,król buław

Aby poznały się rodziny

3. Z kim tam jadę?

sprawiedliwość,10 pucharów,głupiec

ze swoją rodziną i może z narzeczonym....lub chłopakiem ,który ma zostać narzeczonym...

 

nie czuję dzisiaj kart...więc na pewno lipa...:|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Do kogo jadę w gości?

2. Z jakiej okazji tam jadę?

3. Z kim tam jadę?

 

(Jakby co, to mam Crowleya)

 

1. Księżniczka bereł, Kapłanka, Królowa dysków - ja bym powiedziała, że do mamy

2. 10 mieczy, XX Aeon (Sąd), 3 dysków - żeby wesprzeć kogoś z rodziny (mamę) która przeżywa ciężkie chwile?

3. XX Aeon (Sąd), Księżniczka dysków, 4 dyski - ze swoim dzieckiem w brzuszku? :)

 

Zupełnie inaczej niż Arivo. Hehe. Ja jestem początkująca... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Do kogo jadę w gości? - 5 buław + papież + 10 pucharów = myślę że to jakiejś starszej osoby.. na pewno kogoś z rodziny :) - stawiam że chodzi o mamę.

2. Z jakiej okazji tam jadę? - królowa pucharów + 6 pucharów + 8 pucharów = może powspominać troszkę coś, hmm.. doradzić coś mamie :) pocieszyć?

3. Z kim tam jadę? - 9 mieczy + król mieczy + as pucharów = chyba ze swoim partnerem ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kogo pojechałaś?

7 MONET + KOCHANKOWIE + RYCERZ MONET - na pewno do kogoś Ci bliskiego. Patrząc na te kochanki i rycerza, to wydaje mi się, że pojechałaś w odwiedziny do narzeczonego i jego rodziny :)

Z jakiej okazji tam jedziesz?