Jump to content

Bije kogoś a tak naprawde nic mu nie robie.


MaciekJ44
 Share

Recommended Posts

Mam 16 lat. Jestem dobrze zbudowanym chłopakiem. Nie mam rzadnych problemow. Bardzo czesto śni mi się ( co jakies 2-3 dni ) że bije kogoś. To moze być osoba, której nie znam lub mój znajomy a także wróg. Różnie to bywa. On stoi nic nie robi, czasem atakuje. Ja wciaż go uderzam lecz moje ciosy sa słabe. bardzo. Czuje w całym ciele że moje uderzenia sa blokowane, ale przezemnie. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć. Wyprowadzam uderzenie a cała siła maleje i szybkość spada i gdy juz dolatuje to z bardzo słaba siłą. Staram sie z całej siły uderzać ale on ciągle stoi i stoi. To takie uczucie "chcieć a nie móc" Nie wiem co to oznacza. Macie jakieś pomysły?:smutny:

Link to comment
Share on other sites

Obawiam się że masz dużo kompleksów, powinieneś to przemyśleć i postarać się ich pozbyć. Pamiętaj młody człowieku że przemocą nie rozwiążesz swoich problemów.

Link to comment
Share on other sites

I tu się mylisz. Nie należe absolutnie do agresorów. Fakt ostatnio troche bardziej jestem agresywny niz zazwyczaj ale nie jak jakiś głupi dres z łysa pałą. CHodze w rurkach, miałem elo grzywke. Czyli jednym słowem pedał. Nie mam kąpleksów. można powiedzieć że wrecz jestem narcyzem, wszystko mi się układa, mam kochajacą dziewczyne i rodzine. To nie może być taki powod tego snu, tu chodzi o coś innego.

Link to comment
Share on other sites

Mam 16 lat. Jestem dobrze zbudowanym chłopakiem. Nie mam rzadnych problemow. Bardzo czesto śni mi się ( co jakies 2-3 dni ) że bije kogoś. To moze być osoba, której nie znam lub mój znajomy a także wróg. Różnie to bywa. On stoi nic nie robi, czasem atakuje. Ja wciaż go uderzam lecz moje ciosy sa słabe. bardzo. Czuje w całym ciele że moje uderzenia sa blokowane, ale przezemnie. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć. Wyprowadzam uderzenie a cała siła maleje i szybkość spada i gdy juz dolatuje to z bardzo słaba siłą. Staram sie z całej siły uderzać ale on ciągle stoi i stoi. To takie uczucie "chcieć a nie móc" Nie wiem co to oznacza. Macie jakieś pomysły?:smutny:

 

Nie ten jest silny co się swoją siłą chwali - Prawdziwa siła tkwi w "bezbronności" :))

Link to comment
Share on other sites

Maćku- zgadza się; Te uderzenia we śnie sam blokujesz:) Możliwe jest kilka rozwiązań; albo podświadomie obawiasz się własnej siły i nie chcesz zrobić komuś krzywdy nawet we śnie, albo też sen jest odzwierciedleniem jakiś innych blokad w Tobie (nie dotyczących cielesności). Istniej również możliwość, że w ten sposób ćwiczysz we śnie swoją siłę woli.

Link to comment
Share on other sites

Spoko stary. Miałem to samo. Chce kogoś walnąć wyprowadzam cios z całej pary i tak jakby na końcu on słabł na maxa. Od dawna miewam takie sny... To tak jak w filmie fredy. Biegnie koleś po schodach i sie w nie zapada... Sni mi się właśnie też czasami że biegne.. chce przyspieszyć i za cholercie nie moge.. coś mnie blokuje tak jak z tymi ciosami. Różnica polega na tym że ja mam 30 lat :_)

Link to comment
Share on other sites

Witam!

Twoje sny pokazuja moc sprawczą twego ducha a minowicie zewnetrzna postawa jest skrajnie różna od sytuacji wewnetrznej brak ci wiary we własne mozliwości, być może brak wiary we własne siły wynika z tego że nie miałeś oparcia w rodzinie nie wspierali cie podczas twoich wyzwań życiowych.

Pozdrawiam:

Sławomir

Link to comment
Share on other sites

Hmmm..... Najbardziej podobała mi się odpowiedź Atapi. wydaje mi się najbardzej trafna. A co do wypowiedzi sławomira to, może rzeczywiście wychowuje się bez ojca, został w USA gdy moja mama wróciła do polski, bo w tamtym akurat czasie była w stanach, do tego był alkoholikiem i widziałem go na oczy 2 razy w życiu. Lecz z mamą mam bardzo dobry kontakt, zajebisty wręcz. Nic przed nią nie ukrywam, to że pije, pale, kocham sie ze swoją dziewczyna. Ona to wszystko wie i gdy mam jakiś problem zawsze mi pomaga. Wiec nie wiem czy to to.

Link to comment
Share on other sites

Hej, ja też często miewałem taki sen, tzn. ja czułem to tak, ze kogoś uderzam mocno, tzn. wkładam to dużo siły, ale nie wyrządzam żadnej krzywdy, te ciosy są jaby słabe od początku. Też się zastanawiałem co to może znaczyć.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...