Aidan Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Jestem początkujący, przepraszam za głupie pytanie. Jak wygląda rozkład na kartę dnia? Tasuję karty, przekładam, wykładam jedną kartę i to właśnie karta dnia? Ps. Czy istnieją mężczyźni wróżący z tarota, czy to raczej zajęcie kobiece? Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest davo Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Odpowiem na część Twojego pytania:) tak istnieją mężczyźni którzy wróżą z tarota:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aidan Posted June 27, 2010 Author Share Posted June 27, 2010 A odpowie ktoś na pytanie o kartę dnia? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest davo Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Z pewnością tak,ale dziś jest niedziela więc trochę cierpliwości:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aidan Posted June 27, 2010 Author Share Posted June 27, 2010 Przepraszam, ze znowu pisze, ale ponawiam prosbe heh. Chcialbym sie tylko upewnic, czy dobrze bede wybieral karte dnia:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosmo Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Ja kartę dnia wybieram wieczorem dzień przed (kartę na poniedziałek wybiorę dziś wieczorem). Tasuję dokładnie karty, zadając jednocześnie pytanie, co mnie będzie czekać następnego dnia, po czym rozkładam je w wachlarz i lewą rączką wyciągam jedną kartę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sowilo92 Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Tak rozkład karta dnia, to jedna karta, wyciągnięta albo wieczorem na następny dzień, albo rano....a co do drugiego pytania, to oczywiście, są mężczyźni wróżący z Tarota i nie tylko, np. ja;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...