Skocz do zawartości

Kilka pytań


krystiannn899

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkujący w sumie jeszcze w tym całym oobe nie byłem i nie próbowałem być troche się boje i tyle;) Mam kilka pytań prosił bym o jakieś konkretniejsze odpowiedzi jeżeli już były takie pytania to sorki:krzywy:

 

1.Jak już będę w tym Kobe to z kont będę wiedział ze to na pewno to?

2.Będę mógł łatać na moim miastem i widzieć co kto robi, będę czuł zapach wiatr smak? Bo inni opisuja ze latają gdziec po lasach gorach ja bym wolał nad miastem i np. sobie zobaczyć co robi znajomy jest to możliwe i jak to będzie wygladało skoro tam czas jest inny będę z nim mogł np. pogadac?

3.Jak można być wszędzie to mogę wejsc do kina i zobaczyc za free jakis nowy film?

4.Będę mogł porozmawiac z kims zmarłym z mojej rodziny?

5.Będę widział aure ludzi znajomych i np. potem powiedziec im ze np. jest chory bo widac to po jego drugim ciele?

6.Jak ja i mój znajomy wyjdziemy w tym samym czasie będziemy mogli razem sobie zwiedzać a potem on i ja bedziemy to pamietali?

7.Można np. w oobe uleczać ludzi, albo wyciągac złą energie z domu?

8.Jest to prawda ze pot czas wychodzenia może coś ze mnie wyssac cała energie i już nie wyjde a zarazem będzie to bolało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, po pierwsze polecam słownik, bo widze że z językiem masz więcej problemów niż będziesz miał z OOBE.

Po pierwsze czeka Cię dużo ćwiczeń, bo to właśnie powoduje że jesteśmy świadomi podczas snu, a jak ktoś już kiedyś przytomnie powiedział za co mu chwała, zazwyczaj do oobe potrzebna jest faza rem snu. Dlatego zaczynamy :)

1. Poznasz, poznasz. A na pewno świadome, będziesz czuł że ciało leży, a ty wstajesz, podnosisz się, cokolwiek :) Ale trzeba wiedzieć jedno, daj sobie dużo czasu, błąd początkujących to uważanie za oobe odrętwienia i wyrywanie się z początkowej fazy transu.