Skocz do zawartości

Psychologiczne badania naukowe


52159_1543264831

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Mam na imię Łukasz i studiuję na V roku psychologii. W związku z tym faktem jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej. Chciałbym was zaprosić do udziału w prowadzonych przeze mnie badaniach, których celem jest przedstawienie struktury cech osobowości osób interesujących się zjawiskami paranormalnymi. Po zakończeniu pracy z radością opublikuję na forum w formie artykułu wyniki oraz płynące z nich wnioski.

 

Poszukuję osób, które zaliczają się do grupy wiekowej od 18 do 23 lat (pozostałym niestety muszę podziękować). Badania te będą polegać na wypełnieniu dwóch kwestionariuszy i przeprowadzane będą za pomocą skype lub ewentualnego kontaktu telefonicznego (choć z oczywistych, finansowych powodów preferuję skype ;)

 

Możecie zgłaszać chęć udziału w tym wątku - będę go śledził na bieżąco - oraz na mojego maila i gg (zaznaczcie wtedy, że chodzi o badania). Dane kontaktowe podaję poniżej:

 

mail: [email protected]

nr gg: 10250384

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Shade

Telefon, skype :) A nie można tradycyjnie... pakiet pytan ankietowych na maila/gg? :D

Akurat co do wieku się mieszcze :) Ale moje zainteresowania to są bardziej z pogranicza psychologii :) Dokładniej jak myśleć, działać i jak prosić :) Co jest konsekwencją czego (bardziej filozofia) itp :) Więc niewiem ;D Chyba, że chcesz również opisywać reakcje rozmówcy ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie Shade, nie chodzi o reakcje rozmówcy, bardziej o utrzymanie odpowiedniej kolejności badania i jakiejś rozsądnej ramy czasowej - wypełnianie kwestionariusza na części dla przykładu rozmija się z celem - stąd potrzebna obecność przez komunikator. Zapraszam również i Ciebie, myślę, że będzie ok.

 

Chciałbym zaznaczyć, bo temat wypłynął już gdzie indziej, że badania są w pełni anonimowe, potrzebuję jedynie wieku i płci osoby badanej.