Jump to content

Byc zabijanym, narkotyki, zabić, ameryka


podjar
 Share

Recommended Posts

Witam, chciałbym abyście interpretowali mój sen, o to on:

 

Spotkałem się ze znajomym który chciał handlować ze mną marihuanną, spytał się czy w to wchodzę.

Gdy powiedziałem że nie, to powiedział że musze zapłacić 10zl.

Oczywiście mu odmówiłem. Nagle wyjął nóż i podciął mi w ręce żyły.

Krew nie leciała odrazu szybko, więc wykręciłem mu ten nóż znanym mi chwytem, i podciełem mu żyły w ręce,

po chwili obydwaj umarliśmy, przynajmniej tak mi sie zdawało bo czułem jakbym stracił przytomność i widziałem tylko ciemność, byłem spokojny i nic nie czułem.

 

Moment po tej ciemności obudziłem sie na pare sekund i zasnełem dalej, to mój drugi sen:

 

Od kiedy pamiętam sen, byłem w jakimś pomieszczeniu. Kolega którego dobrze znam,

dał mi jakieś prochy(narkotyki) w pudełku po lekarstwie, na spodzie był rozsypany biały proszek.

Później była impreza, na której wszystko zostało zużyte.

Następnego dnia przyszła jakaś nauczycielka (widocznie było to w szkole) i była bardzo zła na widok resztek prochów.

Później pamiętam tak jakby, w mieście obok mojego, było amerykańskie miasto, coś jak new york i poszedłem je zwiedzać z kolegami, później wróciłem i od tej pory już nic nie pamiętam.

 

Proszę o interpretacje przede wszystkim snu pierwszego, ten drugi nie zdaje mi się być zbytnio ważnym,

lecz waszą interpretacje z chęcią usłyszę. Z góry dziękuje i pozdrawiam :]

Link to comment
Share on other sites

Proszę administratora, o usunięcie mojego konta ( bo takiej opcji niestety nie znalazłem), bo nie jest mi one już potrzebne i tak mi nikt nic nie odpisał.

Link to comment
Share on other sites

Witam!

W twoich snach przewijają się narkotyki w róznych postaciach. Nie wim jak u ciebie sprawa z "ziołem" wygląda w życiu, ale sny mówią że dajesz w "żyłe" lub używasz innych halucynogenów to że tracisz przytomność wraz ze swoim kolegą po podcięciu żył uzmysłowiło mi sęs twoich wizji (i te imprezy w śnie drugim) Obym się mylił bo ta przygoda może się skończyć jak w pierwszym śnie "ciemność, widzę ciemność"

Pozdrawiam:

Sławomir

Link to comment
Share on other sites

@Slawomir

Troche pomyliles się do tych narkotykow, i ja to troche zle wytlumaczylem, gdy spozylem je w snie nie bylo zadnych tego skutkow ( co jak wyczytalem moze oznaczac odbieganie od swoich norm) A co do narkotykow to widzialem je ok. 3 razy na oczy, wiec nie mowie tutaj nawet o ich spozywaniu. Chcialbym dodac ze w pierwszym snie, podczas szarpania sie z tym nozem bylem caly czas spokojny. dzieki za odpowiedz i czesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...