Skocz do zawartości

dom/kobieta


agentkabonda

Rekomendowane odpowiedzi

witam, jestem 21 letnia studentka :) prosilabym o zinterpretowanie snu. z gory dziekuje za pomoc i poswiecony czas.

sen pamietam od momentu jak w piekny, sloneczny dzien probuje w pospiechu zamknac drzwi wejsciowe do domu. udaje mi sie to zrobic ale doslownie w ostatniej chwili. samo zatrzasniecie drzwi mi nie wystarcza (sa otwierane przez domofon) zamykma je jeszcze na zamek dodatkowy. tak pospiesznie zamykam te dzrzwi przed kobieta- farbowana brunetka, zadbana, umalowana, nie wysoka tj jakiec 165 cm wzrostu, ma na twarzy nie przyjazny usmiech, taki szyderczy, ale jej smiechu nie slysze tylko usmiech widze. szybko biegne do mieszkania bo wiem ze ta kobieta bedzie probowala wejsc do niego przez otwarte okna. udaje mi sie zamknac okno w duzym pokoju i biegne do lazienki bo przypomina mie sie tam tez jest okno otwarte, jest to okno duze, takie jak w starych kamienicach, gdzie mozna osono otworzyc dol okna i gore. w moim snie wszystkie czesci okna sa pootwierane. jak wbiegam do lazienki to ta kobieta juz prawie weszla gorna czescia okna podbiegam i je z calej sily zamykam tak ze przycinam tym oknem tej kobiecie palce ale nie robie jej zadnej krzywdy tzn krew sie nie leje. kiedy zamykam gorna czesc ona probuje wejsc dolna to jakos noga ja wypycham i ta kobieta znika by pojawic sie w dzwiach mieszkania poniewaz drzwi wejsciowe otworzyla jej nasza sasiadka (sasiadka z mieszkania obok).

ja jestem zla i zdenerwowana ze tak sie stalo. na tym konczy sie moj sen. wiemjeszcz ze w mieszkaniu jest moja mama i siostra, nie widze ich ale wiem ze sa i wiem ze nic sobie nie roba z tego ze tak kobieta koniecznie chce wejsc do mieszkania. wiem ze ta kobieta ma zle zamiary ale jakos paniecznie sie jej nie boje ale nie chce aby weszla do mieszkania.