Skocz do zawartości

Portret psychologiczny Ansie - prośba o interpretację


ansie

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem raczej początkująca a w moim rozkładzie dość duże zagmatwanie ( sporo kart podwójnych, również na pozycji 4-tej która niby nie powinno się interpretować jako odwróconą -przyznam pogubiłam się niestety ) Gdyby ktoś bardziej doświadczony rzucił na to okiem i rozjaśnił mi lekko obraz byłabym bardzo wdzięczna Rozkład wygląda tak :

Poz.1. I (Mag)

Poz.2. V (kapłan)

Poz.3. XXII (głupiec)

Poz.4. VI (kochankowie)

Poz.5. V (Kapłan)

Poz.6. XI ( i tutaj mam problem również bo ogólnie to karta sprawiedliwości ale u A.Ch to siław tym rozkładzie więc sama już nie wiem )

Poz.7. VI (kochankowie)

Poz.8. XVI (wieża)

Poz.12. XXII (głupiec)

Poz.13. XVIII (Księżyc)

Poz.14. XVI (wieża)

Układ jawi mi się jako strasznie skomplikowany przez te podwójne karty w rozkładzie dlatego będę ogromnie wdzięczna za każdą pomoc i wskazówkę :)

Edytowane przez ansie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podwójne karty interpretuje się podobno tylko te na pozycjach od 1 do 6. Ale warto przy innych zaznaczyć też gorsze ewentualności. Oczywiście, że będę próbowała pomóc, tylko poczekaj kilka godzin, hmm?

Edytowane przez nuu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłam Twoje obliczenia. Na pozycji ósmej (8) napisałaś XI - wieża. Otóż wieża - owszem. Ale ma ona numer 16 tak też mi wyszło. W niczym innym nie znalazłam więcej błędu. A to, co mi się nasuwa widząc tyle osób w Twoim portrecie - mówi samo za siebie. Według mnie, właśnie ludzi będą mieli na Ciebie wpływ (czy pozytywny, czy negatywny).