Skocz do zawartości

Zdrada z przyjaciolka dziewczyny


pietrucha133

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chciałbym aby ktoś mi powiedział co może znaczyć ten sen a konkretnie tylko to co pamiętam bo dużo tego nie jest

 

Wiec bylem gdzieś na dworze z przyjaciółka mojej dziewczyny i nie wiem jak to się stało ze zaczęliśmy się całować.

 

Dodam tylko ze w rzeczywistości ta koleżanka w pewny sposób mnie pociąga.

 

Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj..:)

Nie jestem wróżbitą ani astrologiem i nie znam się na profesjonalnym odczytywaniu snów...Ale wydaje mi się, że to pewien rodzaj ostrzeżenia... zależy również kto pierwszy kogo pocałował, bo czasem gorący pocałunek z upragnioną osobą może oznaczać - pożegnanie, rozstanie - tak wyczytałam w moim senniku. Pamiętaj, ze sny spełniają się szczególnie te z piątku na sobotę...Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc może się sprawdzić...Jednak zanim tak się stanie - zastanów się czy warto takim zachowaniem ranić swoją dziewczynę? I jak byś się sam poczuł będąc na jej miejscu...To ze Cię pociąga jej przyjaciółka - może być zupełnie naturalne...ale...nie warto ryzykować własnego związku, bo wystarczy, że zrobisz choć pół kroku w tym kierunku - stracisz zaufanie u swojej ukochanej do końca życia, co jednak może mieć ogromny wpływ na wasz związek i relacje...A przyjaciele naszych facetów czy przyjaciółki waszych dziewczyn - większości przypadków sami przesyłają takie fluidy celowo - dlaczego?I czemu u przyjaciółki twojej dziewczyny??? Z zazdrości, że Wam się układa a jej nie! I kto wie czy swoim zachowaniem specjalnie Ciebie nie prowokuje, tylko po to żeby się z Tobą pobawić, a właściwie Tobą pobawić, a potem jak znudzona suka - rzucić. Przepraszam live is brutal!UWAŻAJ!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji