Jump to content

Zdrada narzeczonego, wyrzucanie pierścionka


bacillus
 Share

Recommended Posts

Witam:> to ja mam pytanko ap. snu....od dłuższego czasu śni mi się że mój narzeczony spotyk aise z moją koleżanką a jak j asię o tym dowiaduję to on za bardzo isę tym nie przejmuje. JA ściągam obrączkę i pierścionek za złością i mówię sobie że to koniec. Zaznaczam że jestem okropnie zazdrosną kobieta...

 

 

(sen przeniesiono z działu "Znaczenie snu" ze względu na przedłużającą się dyskusję / przypisek - kaffka)

Link to comment
Share on other sites

bacillus, sama zintepretowałaś sobie ten sen. Jesteś zazdrosna i stąd pewnie wynikają takie, a nie inne fantazje senne. Drażniło by Cię i bardzo raniło, gdyby stało się tak właśnie jak we śnie - to najprostsze wytłumaczenie. I sądzę, że innego nie ma. Mam tylko małą wskazówkę - postaw się czasami w sytuacji swojego faceta :wink:

pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Anetko tak, masz racje. Ale mam obawy czy aby na pewno to tylko wynik mojej zazdrości... Mam w snach tak, że o ile pojawia sie tylko raz-konkretny sen-to jest ok , jesli powtarza się kilkakrotnie to zazwyczaj się sprawdza. Jest jeszcze jedno -ale- sen taki pojawia się czesto po dniu kiedy jestem pewna i przekonana ze wdszystk ojest ok, i kiedy naprawde czuję , ze jest dobrze..... ;(

Link to comment
Share on other sites

bacillus, a nie masz przypadkiem takiej mentalności jak wiele ludzi, że lubisz się dobijać i szukać dziury w całym?

sny ze zdradą naprawdę rzadko są prorocze, bo za dużo z nas jest zazdrosnych, a gydby wszystkie takie sny na podstawie nieuzasadnionego strachu o stratę ukochanej osoby spełniały się, to - zauwaz sama - na świecie byłoby tylko kilka związków. Musisz po prostu zaufać i zrozumieć, że Twój Mężczyzna nie jest Twój, bo nie jest rzeczą. I nie możesz mieć mu za złe, że czasami chce gdzieś wyjść, czy z kolegą czy z koleżanką - to przecież nic złego, a doda zaufania do Ciebie oraz ułatwi Wam przyszłe życie.

Pozdrawiam ciepło.

Link to comment
Share on other sites

Anetko ja to wszystko wiem i rozumiem i nie jest u nas tak że ja mu tam czegoś zabraniam czy coś , wprost przeciwnie-uważam nasz związek za udany. Ale nie powiesz mi że sny o ściaganiu pierścionka i widzeniu jak narzeczony idzie za rękę z koleżanka ( gdzie trzymanie kogoś za rękę to oznaka uczucia), jest ok??

Link to comment
Share on other sites

Ale nie powiesz mi że sny o ściaganiu pierścionka i widzeniu jak narzeczony idzie za rękę z koleżanka ( gdzie trzymanie kogoś za rękę to oznaka uczucia), jest ok??

bacillus, snów nie odbiera się dosłownie. Nie wiem, jak mam jeszcze to tłumaczyć... Zasada jest prosta. Ja dzielę sny na siedem grup:

a) prorocze proste (takie są najrzadsze, wręcz niespotykane - przynajmniej w mojej kilkuletniej "karierze") czyli śni Ci się to, co się zdarzy

B) prorocze symboliczne (dość częste) czyli przyszłość zakodowana symbolami

c) odzwierciedlające to, co się wydarzyło, stresy, bóle, wypadki, miłość, problemy (najczęstsze)

d) sny oparte o obawy śniącego (taki jak Twój)

e) sny o podłożu pragnień, marzeń (np. erotyczne)

f) sny wykreowane przez bodźce, które działały na percepcję wzrokową, np. obejrzenie filmu, przeczytanie książki, zagranie w grę

g) deja-vu

Koniecznie chcesz znaleźć ukryte znaczenie w śnie, który znaczenia tego nie ma, a jeśli już koniecznie jakieś ma to tylko takie, że jesteś bardzo zazdrosną kobietą. Czy wierzysz w to, że ja, która nigdy jeszcze nie spotkałam się z takim snem, o jakim Ty myślisz powiem Ci, że to czysty prorok? Chcę powiedzieć Ci prawdę, a nie to, co Ty uważasz za słuszne i nie to, co chcesz usłyszeć :wink:

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Guest Vanilia22

Witaj bacillus

 

Anetka ma rację ja jeszcze dodam do siebie, że chyba sama do końca nie jesteś przekonana o tym związku, mimo, że uważasz Twój związek za udany. Masz obawy i ciągle o tym myślisz stąd te projekcje senne. Zastanów sie nad tym. Nie zrozum mnie źle ale mam wrażenie, że szukasz tylko pretekstu do ściągnięcia tego pierścionka.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Zgadzamsię z Wami i mam nadz. że macie rację:). Ale nie ma tu miejsca na opisywanie moich snów- którkiedyś miałam a które az mnie przeraziły swoim proroctwem....kilkanaście łądnych lat I napisze że mam ich już serdecznie dość -naprawdę wole nie wiedzieć co się stanie w przyszłości ....ale nie mam na nie wpływu. Ale tak wracając - jeśli chodzi o nasz zwioązek - VAnilia to jest tak, że juz raz isę na nim zawiodłam i bardzo ciężko jest mi odbudowac zaufanie.NAżezcony jest cieżkim człowiekiem do życia i sam saise dziwię skąd ja ma tyle cierpliwosci-z reguły wybitni mi jej brak:D W snach ważne sa tez uczuci a-a w moich raczej nei sa one pryjemne. Ale ok , dzięki Wam za interpretację. Troche mi pomogłyście - i ma nadzid. że macie rację;) Pozdrawiam:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Vanilia22

Droga bacillus

 

Powiem Ci, że nie tylko ty maz prorocze sny. Możesz zapoznac sie z naszymi doświadczeniami na naszym forum i zobaczysz, że nie wszystko jest proroctwem.

 

VAnilia to jest tak, że juz raz isę na nim zawiodłam i bardzo ciężko jest mi odbudowac zaufanie.NAżezcony jest cieżkim człowiekiem do życia i sam saise dziwię skąd ja ma tyle cierpliwosci-z reguły wybitni mi jej brak:D W snach ważne sa tez uczuci a-a w moich raczej nei sa one pryjemne

 

Czyli moja intuicja dobrze mi podpowiedziała. Życze ci powodzenia:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...