Jump to content

Wizyta


Mega60
 Share

Recommended Posts

Witajcie dziewczyny!:_usmiech:

Mam też coś dla Was-chętnych:

 

1. Kto mnie wczoraj odwiedził?

2. O której godzinie odwiedził?

3. Czy byłam w domu sama?

4. Czy byłam z tej wizyty zadowolona ?

Powodzenia:buzki:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Wszystko w porządku, może dziewczyny chwilowo zajęte:)

 

1. Kto mnie wczoraj odwiedził? Rycerz Pucharów/ podp. Cesarz- myślę, że mężczyzna, może jakiś ukochany lub ojciec, bliski Tobie człowiek

2. O której godzinie odwiedził? Sąd Ostateczny- o świcie, było wcześnie rano, może Cię obudził, może ledwo co wstałaś

3. Czy byłam w domu sama? 8 mieczy , 9 buław- byłaś sama, może zajęta sobą, albo był z tobą inny mężczyzna i nie wiedziałaś jak się zachować, możliwe też, że ten co był pierwszy, wyszedł chwilę wcześniej

4. Czy byłam z tej wizyty zadowolona ?Kapłanka, 10 Pucharów, 3 buław- najpierw zastanawiałaś się, dlaczego ta osoba przyszła akuart wtedy, chciałaś coś ukryć, później się bardzo ucieszyłaś, spotakanie przebiegło miło

 

może coś się uda ;)

Edited by Izabela123
dopisanie interpretacji
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1. Kto mnie wczoraj odwiedził?głupiec Młody człowiek,dziecko...może Twój wnuczek...:)

2. O której godzinie odwiedził?.Cesarz o zachodzie słońca

3. Czy byłam w domu sama? Gwiazda nie... była z Tobą piękna kobieta...albo z tym młodym człowiekiem przyszła...

4. Czy byłam z tej wizyty zadowolona ? Królowa denarów Tak było rodzinnie..:)

 

Wizyta ta była bardzo Ważna dla Ciebie.....

Edited by Arivo
Link to comment
Share on other sites

1. As bulaw, 7 bulaw -> hmm dziwne, moze ktos kto Cie bardzo pociaga fizycznie...

2. Rycerz mieczy -> raczej za dnia

3. Sprawiedliwosc -> nie, nie bylas sama

4. Ksiezyc -> bylabys zadowolona gdyby ten ktos przyszedl o innej porze...a tak, troche musialas sie wycofac.

 

Sama jestem ciekawa ktoz to Cie nawiedzil :)

Bulawy w moim wydaniu dosyc erotyczne sa :D

Edited by Caryca
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1. Kto mnie wczoraj odwiedził? - Wisielec - młody chłopak, może ok 18, raczej nikt z rodziny, może ktoś w potrzebie, może ktoś pod wpływem alkoholu

2. O której godzinie odwiedził? - 7 monet - pod wieczór, przed zachodem słońca, między 16 a 17

3. Czy byłam w domu sama? - Umiarkowanie - tak byłaś sama, może coś pichciłaś lub odpoczywałaś, miałaś czas dla siebie

4. Czy byłam z tej wizyty zadowolona ? - Giermek monet - hmm, raczej średnio, wizyta wiązała się z jakąś propozycją, albo może dostałaś jakiś prezent lub osoba ta potrzebowała Twojego wsparcia, chciała Cię naciągnąć

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1. Kto mnie wczoraj odwiedził? 9 monet jakaś Twoja koleżanka, ładna, dbająca o siebie

2. O której godzinie odwiedził? Moc rano, około godziny 11

3. Czy byłam w domu sama? 8 monet hmmm, raczej byłaś sama, pracowałaś nad czymś, może sprzątałaś mieszkanko wtedy

4. Czy byłam z tej wizyty zadowolona ? Królowa monet - raczej nie, możliwe, że ta osoba potrzebowała wsparcia finansowego

Link to comment
Share on other sites

ooooooooooo..... Erza u Ciebie też Królowa monet...jestem ciekawa odpowiedzi,nie pomyślałam w ten sposób...ciekawe...:)

 

Zwykle Królową monet odbieram pozytywnie, bo bardzo ją lubię.

Ale tym razem jakoś inaczej odczułam pojawienie się jej w rozkładzie.

Zobaczymy co z tego będzie. ;)

Link to comment
Share on other sites

uffff zdążyłam :oczko:

 

 

 

1. Kto mnie wczoraj odwiedził? 6 Buław ktos o silnym i dumnym charakterze przyjaciel kolega (rówieśnik lub prawie rówieśnik)

2. O której godzinie odwiedził? Rycerz Pucharów i jak tu godz odczytać :lol:umiarkowanie ---> moze dzień sie uspokajał czyli pod wieczór :)))

3. Czy byłam w domu sama? 2 puchary -bylaś sama ten ktos Ciebie odwiedzil i bylo Was dwoje

4. Czy byłam z tej wizyty zadowolona ?giermek mieczy 8 bulaw 5 mieczy byłaś zaskoczona tymi odwiedzinami nei spodziewałaś sie to było wielkie zdzwienie i czulaś sie raczej nieswojo

Link to comment
Share on other sites

Witajcie dziewczyny:):hejka:

Już odpisuję.

1.Kto mnie wczoraj odwiedził - odwiedziła mnie moja młodsza koleżanka ze swoim mężem.

Jest rzeczywiście ładna, zadbana (+Erza Scarlet)

2.O której godzinie mnie odwiedził - odwiedziny były po południu ok. 15 (plus dla Arivo, Caryca,Villandra,Ambrere)

3.Czy byłam w domu sama - nie, nie byłam sama, była cała moja rodzina (ze mną jeszcze 3 osoby).

(plus dla Arivo i Caryca)

4.Czy byłam z tej wizyty zadowolona - bardzo zadowolona, czekałam na to spotkanie długo i w końcu się doczekałam.

Było bardzo rodzinnie (Arivo), szybko leciał czas(nawet za szybko), a co do finansów-to prezent

nie ja dostałam ale moja koleżanka -czyli blisko) - plus dla Villandra.

 

To tyle moje dziewczynki-miło mi, że się zaangażowałyście i dzięki za odpowiedzi:_oczko::prezent::_oklasky::bukiet:

Link to comment
Share on other sites

Andola :) nie martw się Ty też w sumie napisałaś, że odwiedzi mnie mężczyzna - no i tak było

i napisałaś, że był w domu ze mną przed wizyta mężczyzna-to prawda, nawet dwóch i mąż i syn.

Czyli daję Ci też punkcik, bo zgodziło się :)

To ja dziękuję :)))

Link to comment
Share on other sites

Mega, ja się cieszę, że mogłyśmy poćwiczyć.

Dziękuję Ci za ćwiczenie, bo nauczyłam się czegoś nowego- w nowy sposób spojrzałam na czas pokazany przez Sąd- dotąd myślałam, że to przebudzenie, jak świt, ale teraz już wiem, że to jak w symbolice Zmartchwychwstanie-czyli 15.00.

Człowiek się całe życie uczy:)

Dowiedziałam się czegoś nowego, to dla mnie wystarczająca nagroda:)

Naprawdę się cieszę z naszych ćwiczeń:)

Link to comment
Share on other sites

Ten jej mąż jest facetem z brzuszkiem.

Ładny jest i fajny,ale należ yd panów z brzuszkiem i to nie małym.

Czy coś jeszcze? odpiszę.

Acha i On jest blondynem o kręconych włosach buziaczki :hejka:

Link to comment
Share on other sites

Ta to Ona, piękna, dostojna, umiejąca słuchać innych, mądra.

Szczupła, wysoka, długie blond włosy.

I mocno trzymająca się na ziemi. Wie Kobieta czego chce!!!

Pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

witam

król buław-odwrócony

giermek mieczy

10 denarów

8 mieczy

odwiedziny osoby bardzo despotycznej, młodej. wizyta poranna w sprawie ugody , pojednania. Nie przyjęłaś do wiadomości argumentów tej osoby

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...