Skocz do zawartości

wilk, kamień, pień, las, ja i mama


okohorusaa

Rekomendowane odpowiedzi

SEN:

 

Piękna pogoda, jestem z mamą w spokojnym zielonym lesie. Siedzimy na powalonym pniu i rozmawiamy (nie pamiętam o czym). Co chwilę przychodzi do nas wielki wilk,nie robi nam krzywdy, trochę się go obawiam, ale bawię się z nim, m.in, rzucam mu kamień a on biegnie za nim, i tak w kółko.

 

JA:

Mam 25 lat, mam męża. Mama jest mi bardzo bliską osobą - o złotym sercu - na której zawsze mogę polegać, i która nigdy mnie nie zawiodła.

 

Czytałam sporo o wilkach w snach, ale nie uciekałam przed nim, nie atakował mnie. Cóż może oznaczać ten sen?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Wilk to w naszych snach symbol instynktów pierwotnych oraz intuicji. symbol intuicji- podsaidomości jest powtórzony również w obrazie lasu. To że wilk podcodzi do ciebie i przynosi kamień rzucony przez ciebie to taka "gra" podświadomość przynosi ci obrazy ty zamiast je obejrzeć odrzucasz je a ona znowu je przynosi, moze warto sie przyjżeć tym obrazom (kamieniom, kamień to materia coś realnego i namacalnego, "owoc" ziemi). Dodatkowo w twoim śnie występuje jeszcze jeden cieakwy symbol powalony pień drzewa, drzewo symbolizuje nasz kontakt z Bogiem, siłami wyższymi, duchowość naszego życia. Wasze drzewo jest powlone zaś wy zajęłyście postawe statyczną czyli siedzicie - ciekawe dlaczego?

Pozdrawiam:

Sławomir

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. Zastanawiam się nad tymi obrazami podświadomości. Kamień w moim śnie był mały, mieścił się w dłoni, kształt okrągły i opływowy, jakby wyjęty z rzeki... Nie wiem co to mogą być za obrazy, nie przeżyłam też żadnej traumy w moim życiu. Nie uważam się też za specjalnie uduchowioną osobę, nie jestem też katoliczką... Aczkolwiek sen tak czy owak mnie zaintrygował, bo był bardzo wyraźny.

Dziękuję i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozumiałaś.