Skocz do zawartości

Dwa rozkłady


Midsummer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od dłuższego czasu mam problemy finansowe więc postanowiłam poradzić się run. Na pytanie - Co jest przyczyną moich kłopotów finansowych, wyszły: Nauthiz, Eihwaz, Jeran. Drugi rozkład dotyczył pytania - jak mogę zaradzić tym kłopotom? Wyszły: Pertho, Fehu, Othala. Runami zajmuję się od około 2 miesięcy, więc jeszcze jestem zielona w temacie. Mam pomysł na własne interpretacje, ale chciałabym poradzić się bardziej doświadczonych. Z góry dziękuję. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest tu informacja o koniecznosci zmiany pracy,ty tam sie nie rozwijasz ,podejmij jakies kursy ,douczanie a wtedy będziesz doceniony.Powinienes bardziej kierowac swoim losem,podjąc ryzyko znalezienia czegos nowego dla siebie ,oczywiscie zabezpieczając sie najpierw(czyli szukac czegos innego ,ale na razie nie rezygnując z tego co masz),może byc to tez prywatny interes rodzinny.To może byc firma zwiazana z jezdzeniem,przewozem ..żywnosci ,chłodnia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za interpretację, a gwoli ścisłości - jestem kobietą ;) Sęk w tym że nie mam teraz żadnej konkretnej posady, jestem studentką dzienną i imam się dorywczych prac min. udzielam korepetycji i wykonuję tłumaczenia, ale od dłuższego czasu moją rodzinę dręczy pech finansowy. A to przez jedno niedopatrzenie nie przyznano mi stypendium socjalnego, a to dzieciaki którym udzielam korepetycji rezygnują z nich z powodów niezależnych ode mnie... A jeśli chodzi o rodzaj pracy, jestem przekonana że na dłuższą metę nadaję się tylko do intelektualnej, moja rodzina żadnego biznesu nie rozkręca niestety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec moze poszukaj czegos innego,a co do rodzaju pracy nie trzeba fizycznie pracowac,nawet w takiej pracy jak jeżdzenie ,przewóz(być może internet tu wchodzi w grę,)potrzeba tylko zorganizowania tego wszystkiego.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza