Skocz do zawartości

Sigil - fakty


furis

Rekomendowane odpowiedzi

W niniejszym poście nie mam zamiaru poruszać tematu tworzenia sigili chodzi mi raczej o zweryfikowanie pewnych faktów które zebrałem w czasie pracy nad tą techniką. Prosiłbym o komentarz osoby które mają na tym polu jakieś doświadczenie. Zaznaczam że z sigilami nie pracuję jakoś specjalnie długo (kilka miesięcy). Nie zajmowałem się również specjalnie odmianą samego słowa więc wybaczcie jeżeli moja odmiana przez przypadki jest błędna :)

 

1. Rodzaj sigila

W internecie można znaleźć kilka rodzajów sigili, z moich obserwacji wynikło że rodzaj ma tutaj marginalne znaczenie a podział ten jest całkowicie sztuczny i zależny tylko i wyłącznie od wiedzy "twórcy" sigil obrazkowy jest tak samo skuteczny jak runiczny.

 

2. Symbol

Jeżeli zdecydujemy się na moim zdaniem najłatwiejszą metodę tworzenia polegająca na tworzeniu symbolu z liter intencji możemy liczyć że otrzymamy dość interesujące rezultaty po pierwsze wydaje mi się (a może tylko ja tak mam) że tworząc symbol z liter czerpiemy ze znanych nam symboli dlatego często wychodzą nam popularne znaki, przykładem może być sigil który wygląda jak znaczek forda. Zaobserwowałem że takie sigile są mniej skuteczne, wydaje mi się że podstawą do tego jest fakt że sigil ma tkwić w podświadomości, jak najrzadziej wypływając na zewnątrz o co trudno jeżeli przed blokiem jest 5 zaparkowanych fordów.

 

3. Skuteczność

Zauważyłem ogromną skuteczność tej metody, małe i realne intencje prawie zawsze się spełniają a co ważne na efekt nie trzeba czekać zbyt długo.

 

4. Wchłonięcie

Co prawda nie próbowałem wszystkich metod opisanych w sieci, ale z pośród kilku najpopularniejszych w moim przypadku najskuteczniejsze okazało się wpatrywanie bez mrugnięcia przez około 100 - 140 sekund.

 

5. Przygotowanie