Skocz do zawartości

Moja historia


Merci21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Jestem mloda 21 letnia dziewczyna. Mam na imie Ania, jestem studentka .

Od ponad roku czasu, jedno mi spedza sen z powiek. Ale od poczatku:

 

Wracajac ze szkoly w autobusie, zobaczylam Jego. Piekne zielone oczy... To bylo cos niesamowitego...

Wiedzialam odrazu ze to TEN! Nie chodzi mi tu o efekty wizualne, po prostu czasami jest tak ze wiemy cos i juz.

Ta druga osoba nas przyciaga. Jakas, taka sila...

Zaczelam sie Nim intersowac, moja kolezanka Go znala, ale uprzedzila mnie na wstepie abym dala sobie z Nim spokoj.

Jednak ja nie przestalam...Z dnia na dzien dowiadywalam sie o Nim roznych rzeczy. Wiem teraz ze jest to chlopak zagubiony,

potrzebujacy pomocy, bliskosci drugiego czlowieka, jednak zamyka sie na ludzi.

Nie potrafi przyjac tej pomocy od innych...Mial trudne zycie, bez ojca, z maatka ktora nie umiala mu okazywac milosci.

Probowal kiedys nawet popelnic samobojstwo...

Jednak ja wiem dalej ze to Ten... Nie przerazilo mnie to wszystko...

Problem w tym, ze nie znamy sie osobiscie, widujemy sie czasem w autobusie. Ja chcac byc blizej Jego poszlam na ta sama uczelnie, na ktorej On studiuje, jednak to nie wiele mi dalo.

Bardzo bym chciala Go poznac, pomoc mu, nie z litosci, lecz z milosci.

Jednak wiem ze On tak po prostu nie przyjmie tej pomocy. Boje sie odrzucenia z Jego strony...

Wydaje mi sie ze nie jestem brzydka dziewczyna, jednak mam nadmiar kilogramow, i przez to czuje sie nieatrakcyjna...Dla Niego

zrzucialm juz 15 kg, ale nadal mam nadwage...Pisanie do Niego smsow, czy na gg nic nie da, On nie uznaje takiej formy komukacji...

Czas ucieka,Wiem ze On cierpi...

Ja nie moge sie na niczym skupic, nie moge spac, myslec...;(

Tak bardzo bym chciala byc przy Nim...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach