Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Moze mi ktos pomoze. Bylem kiedys u wrozki i powiedziala mi dziwna rzecz. I zdarzylo sie to dwa razy. Powiedzala mi ze cos widzi (we mnie,kolo mnie niepamietam juz) takiego ze powinienem isc w jej slady. Wczesniej mnie to nie interesowalo ale od pewnego czasu zaczelo. Mowila mi cos o trzecim oku czy cos takiego. Ja jestem zielony nie mam pojecia czy to mozna wykorzystac i pomagac komus. Moze mi ktos wyjasni o co tu chodzi. Nie wiem czy dobrze trafilem na wlasciwe forum .:) DZiekuje i pozdrawiam

Napisano

Trzecie oko zwane też okiem wewnętrznym, spokrewnione z 6-stą czakrą (Anja) jest furtką w głęboką rzeczywistość i w wyższe wymiary świadomości. Jest symbolem oświecenia i wysokiego duchowego przebudzenia.

Trzecie oko - symbol oświecenia (moksha, nirvana), zwane też okiem mądrości łączy człowieka z 10 furtkami. Dziewięć furtek znajduje się na zewnątrz zmysłowego świata (oczy, uszy, usta, pęcherz, odbyt), dziesiątka furtka (3-cie oko) łączy z wyższą świadomością.

Dużo o tym w necie, wystarczy poszukać. Zreszta tutaj na forum też. Pozdrawiam serdecznie.

Napisano

Ja bym zaczął pomagać ludziom(jeżeli to co mówiła wróżka to prawda).

Napisano

Dzieki....ale i tak naprawde nie wiem co z tym zrobic....uczyc sie czegos .....moze jakas literatura ....nie wiem to jest do czegos przydatne??

Napisano

Ale jak sie tego nauczyc. CZytalem o tym 3-cim oku ale ja nigdy nie trenowalem ani nie medytowalem....nic z tych rzeczy. CZytalem przed chwila o burzy ze cos tam sie laduje....zielony jestem z tego. Jedno zwrocilo moja uwage ...zawsze uwielbialem patrzec na burze. Jak bylem maly to potrafilem stac na deszczu i ogladac ja... :)

Napisano

Na to pytanie musisz sobie sam odpowiedzieć.