Skocz do zawartości

Om mani padme hum


SystemBlue

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów :-)

Ezoteryką ( a w szczególności medytacją ZEN , czakrami i energetyką oraz mocą żywiołów ) zajmuję się od 9 miesięcy.

Zamówiłem talizman Om Mani Padme Hum , który teoretycznie powinien mieć właściwości ochronne oraz polepszyć jakość życia.

Pozostawiam opinie forumowiczą na temat mojego wyboru w/w talizmanu , tak praktyczną jak i teoretyczną czy wybór pod właściwości talizmanu jest jak najbardziej prawidłowy z punktu " widzenia" podświadomości.

Pragnę jedynie zaznaczyć że będzie to mój drugi talizman w życiu - ponieważ pierwszy , runa Perdo , " sprowadziła" na mnie wiele nieszczęść których to konsekwencje odczuwam po dziś dzień.

 

Dziekuję za wszelką pomoc i życzę wszystkiego najlepszego na drodze życia :-)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak...runa sprowadziła :D winny zawsze się znajdzie, szczególnie, że pewnie ktoś Ci tą runę wszył pod skórę, że nie mogłeś jej usunąć z życia gdy stwierdziłeś, że coś nie tak i jeszcze na pewno sprawdziłeś, że to chodzi o tę runę. Nikt nie powiedział, że runa nie poprawi Ci żywota poprzez spore piekiełko. Jeśli już coś robiłeś z ta mocną runą to dokończ to, bo jak odłożysz to w czasie to będzie gorzej. Perdo uzdrawia Cię, jeśli otworzysz się dogłębnie, wywleczesz swoje brudy, przemyślisz je, spojrzysz z innej perspektywy. Zrządzenia losu bywają różne, ale te gwałtowne to właśnie perdo=>oznacza zmień swoją sytuację. Jeśli chciałeś, żeby Ci było dobrze i wziąłeś sobie talizman na szczęście to Twoje zamiary kłóciły się z energią runy=sprowadziłeś sobie manto i dalej nie wiesz czemu. Proponuje Ci zobacz gdzie jesteś, kim jesteś a potem poczuj, co może Ci się stać od energii Om Mani Padme Hum, żebyś za pół roku już jako posiadacz 15 miesięcznego doświadczenia nie pisał po innych forach, że talizman sprowadził na Ciebie nieszczęścia, bo może to możliwości, których nie wykorzystujesz...