Skocz do zawartości

diabolo szuka pomocy


diabolo

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, nie wiem już co mam robić,zwracam się więc do Was o pomoc w odczytaniu mojego portretu. Nie umiem go odczytać, a może boję się odczytać. Od kilku lat cierpię z powodu depresji, jestem już zmęczona życiem tutaj. Jestem od 3 lat pod opieką lekarza,ale leki...widzę poprawę,ale strasznie długo to trwa, nie mam już siły. Chciałam odczytać z daty czy jest jakaś szansa jeszcze dla mnie, ale nie umiem sobie z tym poradzić, w pozycji 4 wyszedł Diabeł, potem się powtórzył, jeszcze inne się powtarzają, a czytam tu, że trzeba je odczytywać też w układach, powiązaniach, a jeszcze niektóre z odwróceniem. Czy znajdzie się ktoś, kto chciałby na to spojrzeć?

moja data 09-06-1975 rok

będę bardzo zobowiązana.

Joanna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, nie wiem już co mam robić,zwracam się więc do Was o pomoc w odczytaniu mojego portretu. Nie umiem go odczytać, a może boję się odczytać. Od kilku lat cierpię z powodu depresji, jestem już zmęczona życiem tutaj. Jestem od 3 lat pod opieką lekarza,ale leki...widzę poprawę,ale strasznie długo to trwa, nie mam już siły. Chciałam odczytać z daty czy jest jakaś szansa jeszcze dla mnie, ale nie umiem sobie z tym poradzić, w pozycji 4 wyszedł Diabeł, potem się powtórzył, jeszcze inne się powtarzają, a czytam tu, że trzeba je odczytywać też w układach, powiązaniach, a jeszcze niektóre z odwróceniem. Czy znajdzie się ktoś, kto chciałby na to spojrzeć?

moja data 09-06-1975 rok

będę bardzo zobowiązana.

Joanna

 

Hej Joasiu,

dziś już nie dam rady, ale jeśli masz ochotę to jutro postaram Ci się przybliżyć Twój Portret :)

Pozdrawiam,

Ania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ancol nie odpowiada, może czasu nie ma, czy ktoś inny jeszcze chciałby pomóc? Pleaaaaaaaaaaaase