Skocz do zawartości

chinczycy,znajomi,sport


qqqwwweee

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka dni temu mialem sen i dzis poraz 2 przysnil mi sie ten sam sen tylko to byla kontynuacja 1 czesci

 

Nie wierze w zadne zabobony czy cos w tym stylu ale wiem ze sny powstaja dzieki naszemu mozgowi ktory wytwarza jakies obrazy, pragnienia itd.

 

Nie pamietam tej 1 czesci za bardzo wiem tylko ze. Bylem na wielkiej sali gimnastycznej ciezko okreslic w jakim kraju ona byla byli tam tez inni ludzie okolo moze 40 wiekszosc tych ludzi to byli chinczycy w roznym wieku od malych okolo 10roku do nastolatkow (sam jestem nastolatkiem) nauczyciel czy tam prowadzacy tych zajec to tez byl chinczyk, byli tam tez inni ludzie z mojego otoczenia z ktorymi sie widuje lub znam (mieszkam w anglii w otoczeniu w ktorym w wiekszosci mieszkaja same turki itd) wiec widzialem tam kilku turkow ktorzy tez cwiczyli ze mna i chinczykami bylo tam jeszcze kilku ale nie moge tego sobie przypomniec wiem ze rozmawialem z nimi po angielsku a chinczycy tak na jeza rozumieli zreszta nie jestem pewien czy to byli chinczycy mogli to byc koreanczycy lub japonczycy stwierdzilem ze to chinczycy po ich wygladzie poniewaz ogladam raz po raz chinskie filmy. Wiec cwiczylismy i rozmawialismy po tymangielsku miedzy soba i sie tak zastanawialem gdzie my tak naprawde jestesmy.