Skocz do zawartości

Przepowiednia wróżki


joanna2011

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

 

Nie wiem co mnie tkneło, ale poszłam do wróżbitki. Poszłam z tłumaczką, bo jestem za granicą. W moim życiu wszystko w porzadku, ale chodzi o mego przyjaciela, przewidziano ciężką chorobę, a być może śmierć- o smierci tłumaczka miała mi nie mówić, ale wyciagnełam to z niej. Znjaomy to prawda jest chory, odrazu do neigo napisałam jak się czuje, odpowiedział, że ma dosyć i chrzani leczenie. Jestem przekonana, aczkolwiek nie znam się na tarocie, że karty nie chcą przestraszyć, a pomóc. Jestem przekonana o tym, że nic w nasyzm życiu nei dzieje się przypadkowo i nie przypadkowo poszłam do wróżbitki ( dodam, że powiedziała wiele rzeczy prawdziwych). Zaczynam walkę z losem, nie moge tego tak zostawić, jestem pewna, że może się udać. Rozmawiam, ze znajomym, bay podjął się leczenia, nie chce, to bedzie długa droga. Czy ktos już z Was pzreszedł przez takie coś? Czy ktoś może mi coś poradzić?

 

pozdrawiam Was serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!:)

Karty nie są wyrocznią to jest pewne, mogą podpowiedzieć, przestrzeć, wskazać..., ale to my kreujemy swoje życie. Piszesz, że Twój przyjaciel nie chce się podjąć leczenia..., jedno mogę Ci poradzić z doświadczenia, powinnaś być przy nim, wspierać go i przede wszystkim namówić go na leczenie i zmianę toku myślenia. Jeśli jest szansa, a przecież mentalnie jest praktycznie zawsze to niech zawalczy o siebie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje Ci serdecznie. Tak myśle, że sznasa jest, ale On leczy się od 2 lat i nie widzi poprawy, twierdzi, że szybciej go antybiotyki zabiją (bardzo go osłabiają ), niż ta choroba. To będzie bardzo trudna droga bo jest uparty i zawziety. Dzieki jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lilith