Skocz do zawartości

Prośba o pomoc w interpretacji


Sijun

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie :)

Znalazłam się w sytuacji, w której sobie nie radzę bo jestem początkująca, dlatego bardzo proszę o pomoc.

 

Jakieś dwa lata temu wykonałam futhark w drewnie. Nie potrafię wyjaśnić dlaczego, po prostu musiałam go wykonać i zrobiłam to. Jednak moje własne runy mnie nie polubiły, więc po nieudanych próbach dogadania się, zostawiłam je w spokoju. Jakiś czas temu zaczęłam nosić przy sobie gebo, z konkretną intencją (na przyciągniecie miłości, o wstydzie).

Po tygodniu runa ode mnie uciekła. Tak, uciekła. Nie wydaje mi się, żebym ja zgubiła, bo nosiłam ją w takiej kieszonce torebki, która była blisko ciała i której praktycznie nie używalam do niczego innego. Runa sobie leżała w mięciutkim woreczku...

Zapytałam runy dlaczego ta nieszczęsna gebo ode mnie uciekła i... mam problem z interpretacją następującego układu:

Uruz-Fehu-Jera.

Wiem, że na robiłam głupot, ale byłabym bardzo wdzięczna za pomoc ;<

 

edit: Zapomniałam dodać, że Uruz była do połowy odwrócona kiedy ją wyłowiłam, to już mnie zupełnie zdezorientowało...

Edytowane przez Sijun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję, może faktycznie tak powinno być. A o powód pytałam, bo jestem niestety z tych, którzy chcą wiedzieć dlaczego to a to dzieje się tak a tak. Nie wydaje mi się, bym skupiała się na otrzymywaniu tak po prawdzie... Martwię się tylko, czy nie będzie jakichś przykrych konsekwencji, jeśli ktoś tę moją runę znajdzie, chociaż skoro sama uciekła, to może jednak nie będzie znaleziona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...