Jump to content

Recommended Posts

memory

Znajomemu zgineły pieniadze ,ktore trzymał w domu ...Teraz padaja bezpodstawne podejrzenia na wszystkich.W pytaniu gdzie sie znajduja badz co sie z nimi stało?:WUNJO,ISA(o),RAIDHO(o)....Jakas imrezka była (WUNJO) ktos przechwycił...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Weles

No tal xd

Imprezka i pieniążki się roztopiły odpływając w siną dal xddd

 

Ale jeśli gdzieś są to stawiam na łazienkę lub gościnny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
brydziu

moim zdaniem pieniadze dalej sa tam, byc moze spadly gdzies np za szawke, komode albo szafe/ niech odsunie miejsce w ktorym trzymal i poszuka z tylu dokładnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
royalady

Jak dla mnie to za sprawa jakiegos kolegi, znajomego, przyjaciela pieniadze sie roztopily i poplynely ku nowemu wlascicielowi niestety... i zdaje mi sie ze z ta osoba dojdzie do nieporozumienia lub zerwania przyjazni czy znajomosci

Edited by royalady

Share this post


Link to post
Share on other sites
ndrozdowski

Podzielam brydzia opinie. Myślę, że kasa nadal jest w domu tylko gdzieś schowana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
memory

Hej no wiec kasa dalej sie nie znalazła jakby wyparowała .Całkiem mozliwe ,ze to jakis zanajomy podwędził i przehulał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...