Skocz do zawartości

Zmęczenie po wróżbie


Gość Madeliine

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Madeliine

Witam.

Jestem początkująca w kwestii Tarota, bo z kart klasycznych wróżę już parę lat, jednak to co innego. Tarot jest bardziej skomplikowany. Tak słowem wstępu. Niedawno kupiłam własną talię kart Tarota -Luis Royo The labyrinth. Przyznaje, ze szczególnie Mała Arkana jest dość trudna. Jednak mam do was dosłownie kilka pytań:

 

1. Po ostatniej próbie(pierwszej ) miałam wrażenie, że wszystkie siły ze mnie "wyssało" po prostu uleciały, jakby te karty ją ze mnie po prostu wyssały. Czułam się zmęczona i miałam wrażenie, że karty również są zmęczone, jednak tego nie pokazały, jedynie na co sobie pozwoliły to kłamstwo i kilka kart, które świadczyły, ze to one "bawią się nami" (to najlepsze słowo jakie pasuje do tego co pokazywały). Czy wy też odczuwacie zmęczenie po wróżbie?

 

2. Mam koleżankę, która jest moją stała "klientką" i to na niej zazwyczaj szlifuje swoje umiejętności i ostatnio odkryłam, że świetnie dogaduje się z moim Tarotem. Robi to intuicyjnie jakoś tak od niechcenie i próbuje ja namówić na kupno własnej tali, bo widzę, czuje, ze ona ma to na co ja muszę zapracować. Ona ma intuicje, nie wiem jak z odczytem kart, ale z 78 kart wyciąga 10 i 8 to miecze. A miała zadanie wyciągnąć wszystkie 10 kart -mieczy. W tej sytuacji sama mam wątpliwości czy mam predyspozycje i czy nie powinnam zostać przy zwykłych kart. Jej intuicja jest niesamowita, a ja muszę to wypracować. Może nie mam talentu?

 

3. Po przeczytaniu postów na tym forum postanowiłam wybrać STRAŻNIKA TALLI. Wybierałam go 3 raz (tak dla sprawdzenia) Chciałam wyciągnąć KAPŁANKĘ, jednak zawsze wybierałam MAGA. Myślę, że Ta karta wiążę się głównie z tym, że jeszcze dużo pracy i wiedzy jaka muszę zdobyć na temat Tarota, czy moje podejrzenia co do tej karty są słuszne? Pokazuje jaki wysiłek muszę włożyć i ile pracy przede mną?