Skocz do zawartości

chyba rzuciłem na siebie klątwę/urok...


Marek92

Rekomendowane odpowiedzi

Obawiam się, że gdzieś 4 lata temu rzuciłem na Siebie urok czy klątwę nie wiem bo nie znam się na magii i się tym nigdy nie zajmowałem.

A mówię o co chodzi:

Otóż mniej więcej 4 lata temu był taki okres, że dzień w dzień powtarzałem sobie że nie chcę mieć ani dziewczyny, ani żony, ani dzieci...

No może człowiek był po prostu głupi, ale teraz to niestety wróciło do mnie bo samotność doskwiera.

 

Najgorsze jest to, że mam sporo znajomych koleżanek z którymi mogę się pośmiać, pójść na piwo czy pogadać, ale jak tylko zaczynam brać je na poważnie to każda bez wyjątku (nawet jeśli nigdy wcześniej nie miała chłopaka) znajduje sobie partnera.

Tak już chyba ok. 7-8 kandydatek było i każda z nich po tym jak zacząłem się nią interesować znalazła sobie chłopaka, w tym dwie dziewczyny nigdy wcześniej nie miały żadnego partnera... obawiam się że to nie może być zbieg okoliczności...

 

Proszę o pomoc czy da się jakoś ten zły urok zdjąć i w jaki sposób...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze mną jest podobnie, tyle że w tym roku minęło 10 lat odkąd obiecałam nie pakować się w żadne związki. A teraz ja nieszczęsna się naprawdę zakochałam i zupełnie nie wiem co z tym począć. Niestety, jak człowiek zacznie sobie tak coś z uporem wmawiać, to potem tak wczuwa się w tę rolę, że ta maska którą przybrał staje się w końcu jego prawdziwym obliczem. Oj trudno się takiej maski pozbyć.... Ale chyba nigdy nie jest za późno na to żeby coś w sobie zmienić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie