Jump to content

Problem z energetyką


Człowiek zwyczajny
 Share

Recommended Posts

Skoro to jest mój pierwszy post, więc chciałbym przywitać się z wszystkimi.:oczko: Problem polega na tym, że podczas medytacji odczuwam ból w okolicach skroni, mimo zabiegów rozluźniających dalej to odczuwam. Myślę że może to być pewnego rodzaju blokada i chciałbym prosić kogoś doświadczonego o sprawdzenie czy posiadam taką blokadę i czy wszystko w porządku z moją energetyką i aurą. Mam nadzieje że dobrałem dobry dział w razie błędu proszę o przeniesienie.

Link to comment
Share on other sites

witaj na forum moim zdaniem jest to blokada na 3 oku ale nie jest to karma, ani zanieczyszczona czakra, tylko blokada na medytacje oczyść blokadę na medytacje dowolna technika i będzie dobrze.

Link to comment
Share on other sites

Witam, z tego co widzę problem tkwi w harmonizowaniu czakr, które występuje przy większości medytacji. 3 oka nie masz za dużego i w dodatku jeszcze nie pracuje w pełni możliwości, a odpowiada tak jakby za kontrole pozostalych czakramów ( tzw. ośrodek sterujący ) . Pozostałe czakramy masz dość mocno zróznicowane ( np. Spora czakra serca przy bardzo małej czakrze gardła ) co powoduje że przy probie ich harmonizacji 3 oko się zwyczajnie przemęcza. Ponad to zwróć uwagę czy nie kierujesz zbyt mocno oczu do środka podczas medytacji na skutek braku ich rozluźnienia. To także może powodować odczucie bólu.

 

Stopniowo się oczyszczaj i energetyzuj, nic na siłę z czasem słabsze czakramy się wzmocnią i będzie wszystko ok ;)

 

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Ja tez mam nadzieje, ze w dobrym dziale pisze :) Otoz mam pytanie, jak zharmonizowac podstawe, uspokoic, wyciszyc i tak mocno, pewnie osiasc? Pracowalam nad nia bardzo intensywnie, bo mnie doluje aspekt finansowy i poki co nie poprawil sie spektakularnie, a wlasciwie nie wiem, na czym stoje, bo nie stoje..tylko biegne;) Z gory dziekuje za odpowiedz :)

Link to comment
Share on other sites

wydaje mi się ze skopiłaś sie na 1ej czakrze ja faktycznie ruszyłaś i teraz wychodzą brudy z wielu wcieleń prawie ja zablokowałaś proponowałbym odpuścić oczyszczanie aktywne 1ej czakry a jakiś czas posłuchać muzyki na czakry ale komplet na 7 czakr efekt poprawisz medytacja uziemiająca

Link to comment
Share on other sites

Dzieki za blyskawiczna i, mam wrazenie, jakze trafna odpowiedz! :) Doslownie tak to czuje, jakbym na smietniku siedziala i takie mysli snuja mi sie po glowie: czy ja kogos kiedys okradlam i/albo zostalam okradziona? uff...a calkiem doslownie to zaczelam sie pozbywac rzeczy, ktore maja zastala energie i robie to w tempie blyskawicznym, jakby cos mnie przypililo, chociaz zdecydowanie sie powinnam innymi sprawami teraz zajmowac niz generalne porzadki;) Muzyke na czakry mam, nawet kupilam ostatnio CD i sluchalam i wlasnie chyba na fali tego sluchania mnie wzielo i az mi sie zepsul naped...z wrazenia;))) Moze tez po prostu powinnam dokonczyc te porzadki? :)

Link to comment
Share on other sites

Ja od siebie proponuje zrobić sobie konkretne uziemienie ;] To wystarczy ... ;) Rano i wieczorkiem pomedytuj chwile nad kanałem ktory wychodzi z czakry podstawy i kieruje sie do jadra ziemi, i wyciągajac z ciebie cały syf ;) w dzień pare razy sobie po prostu przypomnij o tym kanale ;] Jak dobrze go zrobisz to napewno pomoże, tylko skup się na tym by negatywna energie wyciagało z Ciebie a nie wszelką ^.^

 

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

ha ha!!!:) dobre, dobre to ostatnie;)))) Takim zawodnikom jak ja faktycznie trzeba zwracac uwage na detale:))) Zaraz brudki z siebie powyciagam ;) Dzieki !!!:D

Link to comment
Share on other sites

Dziekuje Wam obu :) Wizulizacja z czyszczeniem kanalu - cudna :) Przeszlo mi w kielichy :), ale troche wydrenowalo przy okazji...teraz musze sie doladowac albo odpoczac po prostu;))) Lord, co Ty robisz w tym wojsku?;)

Link to comment
Share on other sites

Fajnie że pomogło, teraz właśnie uważaj z tym kanałem aby za dużo Ci tej energii nie uchodziło ;] i za długo nie utrzymuj tego kanału, chyba że go odpowiednio zmodyfikujesz, ale to już troche trudniejsze... dobrze zrobione uziemienie może być używane całe życie ^.^ w Sumie to czlowiek naturalnie ma uziemienie ale niestety człowiek potrzebuje czasu do dostosowywania sie do danych warunków życia, aktualnie styl życia zmienia sie zbyt gwałtownie i ludzka energetyka/ organizm nie zupełnie wyrabia, stąd tak wiele supli , witamin itp. na rynku ;] oraz np. medytacje energetyzujące ;)

 

Heh, ja wiem czy to aby na pewno wojsko :P Jestem na studiach mundurowych Wojskowej akademii technicznej. Jeszcze trzy lata i zostanę oficerem wojska polskiego, przynajmniej mam taką nadzieje ^.^

Link to comment
Share on other sites

No to masz ciekawe zainteresowania jak na wojsko :) Chociaz moze to myslenie schematyczne; wszyscy fizycy, ktorych znam interesuja sie ezo, a filozofowie wbrew pozorom probuja byc analityczni ;)))

 

Jak go uziemnic na cale zycie? Ty, czuje, ze mocno uziemniony jestes :) Moje aktualne warunki zycia bardzo sie zmienily, a za chwile zmienia sie jeszcze bardziej, wiec stad te zawirowania calkiem oczywiste..uff, ale powiem Ci na marginesie, ze calkiem doslownie mnie po tych medytacjach przeczyscilo ;)))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...