Jump to content

wydarzenia piatkowe - 20 maja - ZAKOŃCZONE


solweig
 Share

Recommended Posts

:tancze: Widze, ze tylko wycieczki Daffne otwarte ;), to dodaje kolejne cwiczenie :)

 

1. Gdzie udalam sie w piatek 20.05?

2. Czy planowalam to wczesniej?

3. W jaki sposob tam dotarlam?

4. Kogo tam spotkalam?

5. Z kim sie tam umowilam? Czy spotkanie doszlo do skutku?

6. Czy bylam zadowolona z tego przedsiewziecia?

Edited by NeoNówka
koniec ćwiczenia
Link to comment
Share on other sites

1. Byłaś hmm mam problem z tym straszny... w ważnym dla Ciebie miejscu... raczej ciemnym, niekoniecznie poważnym albo dla Ciebie nieznanym... byłaś widzem...stawiam na miejsce kulturalne teatr/kino/filharmonia/cyrk/opera/koncert może zawody jakieś ale wtedy to wyścigi konne lub psów... (król buław, rydwan, sąd)

 

2. Czy planowałaś? tak ale coś zupełnie innego... byłaś bardzo niezachwycona pokrzyżowaniem Twoich planów na piątkowy wieczór... (3 mieczy, 2 pentakli)

 

3. Dotarłaś tam podstępnie... oficjalnie to miało Cię tam nie być, ale może w ostatniej chwili dostałaś zaproszenie, ktoś sobie pomyślał, że czas gdzieś Cię zabrać, i że z Tobą będzie się dobrze bawił (7 mieczy, 7 pentakli, 3 kielichów)

 

4. Spotkałaś jakąś kobietę... myślę, że starą znajomą, ale nie bardzo cieszyłaś się z tego spotkania... (królowa buław)

 

5. Z kimś na kim Ci chyba zależy... na pewno lubisz tą osobę i ciepło o niej myślisz... może to być dobry znajomy, przyjaciel lub ktoś jeszcze bardziej Ci bliski:) nie jestem pewna czy doszło, wydaje mi się, że tak ale to Ty czekałaś na tą osobę bo się spóźniała, wydaje mi się, że w końcu dotarła z błahą wymówką bo coś ją zatrzymało(9 kielichów, 3 buław, księżniczka kielichów)

 

6. Oj bardzo, bardzo coś iskrzyło aż, się działo... jakiś nowy krok zrobiliście jeśli to był mężczyzna... (as buław)

 

heh ciekawe jak mi poszło bo w między czasie odpisywałam na inne posty:)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1. Gdzie udalam sie w piatek 20.05?

9 buław - gdzieś na świeże powietrze, może to był spacer/wycieczka z dość ciężką do przebycia trasą, już tam kiedyś byłaś. Albo jakieś spokojne miejsce, w którym można odpocząć.

2. Czy planowalam to wczesniej?

7 pucharów (o) - raczej nie. Zrobiłaś to spontanicznie, bo czułaś tęsknotę za takiego typu atrakcjami.

3. W jaki sposob tam dotarlam?

9 buław, paź buław - yyy... na pieszo? :P

4. Kogo tam spotkalam?

Król Denarów, Rycerz Mieczy, 6 pucharów (o) - dojrzałego mężczyznę i młodego mężczyznę (możliwe, że ojca z synem albo małżeństwo z synem), mógł być to ktoś z twojej rodziny albo ktoś, kogo dobrze pamiętasz z dzieciństwa.

5. Z kim sie tam umowilam?

As Denarów, Śmierć - ze swoim partnerem albo kolegą/koleżanką z pracy.

Czy spotkanie doszlo do skutku?

Diabeł (o), 10 mieczy - nie doszło.

6. Czy bylam zadowolona z tego przedsiewziecia?

Księżyc - chyba nie do końca. Nie podobało ci się, że spotkanie nie doszło do skutku, a całe przedsięwzięcie wyobrażałaś sobie inaczej - wyobrażenia nie pokryły się z rzeczywistością.

Link to comment
Share on other sites

1. Gdzie udalam sie w piatek 20.05? - 2 miecze, Q buław, Gwiazda

Na jakichś warszatatach rozwoju osobistego, ewentualnie w teatrze na jakiejś dającej do myślenia sztuce...

2. Czy planowalam to wczesniej? - 9 buław

Tak, rozważałaś, aczkolwiek zdecydowałaś się niemal w ostatniej chwili

3. W jaki sposob tam dotarlam? - 7 kielichów, 5 monet, 8 buław

Kurczę... Pieszo?

4. Kogo tam spotkalam? - 8 monet, 10 monet, 10 kielichów

Sporo ludzi, głównie nieznajomych, ale paru znajomków też

5. Z kim sie tam umowilam? Czy spotkanie doszlo do skutku? - Diabeł, K mieczy, Q kielichów

Z facetem, który Cię pociąga? Nie dotarł albo się spóźnił...

6. Czy bylam zadowolona z tego przedsiewziecia? - Głupiec

Byłaś zadowolona, odnalazłaś swoje wewnętrzne dziecko...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

:tancze: Widze, ze tylko wycieczki Daffne otwarte ;), to dodaje kolejne cwiczenie :)

 

1. Gdzie udalam sie w piatek 20.05?...9 denarów...Przed domem ,park,blisko natura,na świeżym powietrzu

2. Czy planowalam to wczesniej?..6 mieczy...tak

3. W jaki sposob tam dotarlam?...8 mieczy..myślę,że byłaś ruchowo ograniczona,albo miałaś problem ze wzrokiem...ktoś Cię tam zawiózł....samochodem

4. Kogo tam spotkalam?...3 buław...mężczyznę

5. Z kim sie tam umowilam? Czy spotkanie doszlo do skutku?..świat....z kobietą...czy doszło...Cesarzowa...tak

6. Czy bylam zadowolona z tego przedsiewziecia? ...Rydwan...tak byłaś...bo to spotkanie dawało Ci szansę...na zrobienie ruchu....

Link to comment
Share on other sites

Guest Gaja11

1. Gdzie udalam sie w piatek 20.05?(10 monet) albo wybrałaś się do rodziny albo załatwiałaś sprawy finansowe-zawodowe lub związane z domem, który chcesz kupić lub sprzedać.

2. Czy planowalam to wczesniej? (Cesarzowa) Tak planowałaś

3. W jaki sposob tam dotarlam? (6mieczy) daleka podróż ;-) samochód obstawiam

4. Kogo tam spotkalam? (gieremek monet) jakieś dziecko, młodego człowieka który w sumie w pewnym sensie był pomocny Tobie do tej sprawy którą w tym dniu załatwiałaś

5. Z kim sie tam umowilam? Czy spotkanie doszlo do skutku? (4 mieczy, 5 pucharów) nie doszło do skutku, (2 mieczy) umówiłaś się z jakąś kobietą

6. Czy bylam zadowolona z tego przedsiewziecia? (Królowa Mieczy) Tak ale sama jeszcze do końca nie wiesz czy się na to zdecydujesz

 

Dziękuje,że poczekałaś ;*

Link to comment
Share on other sites

Daffne, to czekamy na Ciebie, a potem odpowiedzi, bo wyglada na to, ze wszyscy co juz mieli zamiar, to go zrealizowali;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Daffne

1. Gdzie udalam sie w piatek 20.05? Diabeł, 8 monet, Sąd/ 8 buław

Z pewnością był to wieczór i bardzo możliwe, że miejsce zaciemnione, gdzie pije się alkohol, a więc mogła to być restauracja, ale bardziej skoncentrowałabym się na barze, knajpce, gdzie można wypić co nie co, ale i posiedzieć, porozmawiać

2. Czy planowalam to wczesniej? as monet, 3 mieczy, 6 kielichów

planowałaś coś innego, nie poszło po Twojej myśli ( 3 mieczy), ale potem albo nastąpiła zmiana planów albo nieoczekiwanie z opóźnieniem ktoś sie odezwał

3. W jaki sposób tam dotarłam? 7 monet, 10 buław, król kijów

czekałaś na kogoś z początku i tak jakby ciążyło Ci to oczekiwanie, a później ktoś po Ciebie przyjechał :)

4. Kogo tam spotkalam? 2 mieczy, Koło Fortuny, 7 kielichów

Nie myślałaś, że tam spotkasz kogoś, ale nieoczekiwanie spotkałaś tam bliską Ci osobę, znajomą Ci, wobec której masz ciepłe, serdeczne uczucia i nie jest Ci obojętna

5. Z kim sie tam umowilam? 3 buław, Kapłan

z osobą Ci bliską, o której myślisz ciepło, taki przyjaciel od serducha, na którego możesz liczyć

Czy spotkanie doszlo do skutku? 5 buław, Śmierć

początkowo byłaś wkurzona, zaczynałaś się denerwować, ale to się zmieniło, a więc doszło do skutku

6. Czy bylam zadowolona z tego przedsięwzięcia? 9 mieczy, 9 kielichów, Cesarzowa

z początku nie bo coś nie szło jak planowałaś, ale później byłaś bardzo zadowolona i bawiłaś się świetnie :))

Link to comment
Share on other sites

1. gdzie sięudałaś w piątek 20stego Księżyc, Pustelnik, Cesarzowa, Mag, 3 buław- w miejsce kojarzące Ci się negatywnie - napawające złymi wspomnianiami, odczuciami, przemyśleniami z przeszłosci - być może osoba z którą miałaś się zobaczyć tak bardzo negatywnie wpływała na atmosferę tego spotkania. Miałaś o czymś na tym spotkaniu zadecydować - to wyszło z Twojej inicjatywy, choć czekałaś na ruch tej drugiej osoby - spotkanie dotyczyło wspólnych relacji - myślę, że związku. Na początku wgl myślałam, że podejrzewałaś, zę jesteś w ciąży i załamało Cię to wydarzenie i musiałaś spotkać się z tą drugą osobą by jej o tym powiedzieć ale później karty wskazują wyraźnie na waszą relację i nie dokońca dojrzałą postwawę Twojego rozmówcy.

2. czy planowałaś to wcześniej - As buław, 7 kielichów - myślę, ze to był impuls wynikający z Twojej natury - straciłaś już cierpliwość na to, że to ta osoba zrobi pierwszy krok i powiedziałaś sobie "dość tego" i tak zaaranżowałaś spotkanie

3. w jaki sposób tam dotarłaś - - 6 buław,hehe nie za szybko wgl i nie spieszyło Ci się na miejsce spotkania. możliwe,że w asyście kogoś tam szłaś - nie umiem powiedzieć jednak jakimś środkiem transportu - stawiam, że własnym autem - bo kierowałaś "swojego konia" ale tam ktoś jeszcze był - w drugim aucie.

3. kogo tam spotkałaś -Sąd, Głupiec, 4 denary kogoś niezbyt uczciwego, infantylnego chłoptasia oszukistę, kogoś kto wzbudza Twoje politowanie ale też ostry dystans jako, że uważasz go za niebezpiecznego dla Twojej osoby

4. z kim się tam umówiłaś -PAź kielichów, Król denarów, 2 denarówm 5 mieczy - z facetem upartym jak wół ale niedojrzałym emocjonalnie z duszą ulotną jak wiatr - taki artysta, człowiek, "z którym można przysiąść na wrzosowisku i zapomnieć o wszystkim.." niestały emocjonalnie i życiowo - ciągle się wahający. spotkanie doszło do skutku - przyszłaś się z nim rozstać

5. byłaś zadowolona ? - 7 denarów, Królowa mieczy myślę, że w swoim mniemaniu zrobiłaś najlepszą i rozsądną rzecz jaką było trzeba w tej sytuacji zrobić.

 

wlg teraz myślę, że spotkałaś się w sądzie na rozwód.

Link to comment
Share on other sites

oto i one : :_oczko:

 

 

 

1. Gdzie udalam sie w piatek 20.05? Bylam na miedzynarodowej konferencji w innym miescie. Konferencja byla na ASP (i faktycznie na tamtejszym ASP wczesniej nie bylam, ale w mieście tak – w dodatku niedawno), a wiec w miejscu, ktore uwazam za miejsce niepowazne tym rodzajem niepowagi, ktory uwielbiam :) Sala byla ciemna, bo performansy i realizacje artystyczne lecialy z rzutnika. Bylam na widowni, bo na scenie wystepowaly same vipy :)

2. Czy planowalam to wczesniej? Planowalam wyjazd na inna konferencje. Podjelam w nocy decyzje, ze bladym switem jade jednak na poludnie a nie na polnoc;)

3. W jaki sposob tam dotarlam? Pociagiem. Oficjalnie mialo mnie tam nie byc, bo oficjalnie mialam byc gdzie indziej;). Dostalam oficjalne zaproszenie, ale poniewaz wyslalam maila w nocy, to jechalam w ciemno, ale na miejscu okazlo sie, ze jestem na liscie gosci :)

4. Kogo tam spotkalam?/ Spotkalam kolezanke. Wiedzialam, ze tam bedzie, bo to ona mnie zawiadomila o konferencji w ostatniej chwili i przypadkowo to w zasadzie wyszlo, bo zapytala, czy jedziemy razem, a ja wtedy sobie przypomialam o tym wydarzeniu;), o ktorym zupelnie zapomnialam, czyli cala ja;))). Nie bylam zadowolona, ze przyjechala z chlopakiem, bo wygladali na pokloconych. Zreszta myslalam, ze jakos dziko pobalujemy wieczorowa pora;)

5. Z kim sie tam umowilam? Czy spotkanie doszlo do skutku? Z kolega, ktory mieszka w tym miescie, ale akurat go nie bylo na miejscu. Myslalam, ze spotkamy sie na lunch i ewentualnie u niego przenocuje, ale podjelam decyzje, ze nie zostaje na drugi dzien. Wrocil, jak juz bylam w pociagu powrotnym i wtedy do mnie dzwonil.

6. Czy bylam zadowolona z tego przedsiewziecia? Tak. Uwazam, ze podjelam dobra decyzje. Chociaz bylam zawiedziona, ze najwieksze vipy – bardzo liczylam na spotkanie z pewna wieka slawa - udziely swej audiencji na zasadzie on line interview. Bylam niezadowolona, ze odwolali niektore czesci i dlatego zdecydowalam sie wracac po pierwszym dniu. Dostalam tez ksiazke, ktora bardzo mi sie przyda w moich dywagacjach :)

 

Rozrabiara

 

1. Byłaś hmm mam problem z tym straszny... w ważnym dla Ciebie miejscu... raczej ciemnym, niekoniecznie poważnym albo dla Ciebie nieznanym... byłaś widzem...stawiam na miejsce kulturalne teatr/kino/filharmonia/cyrk/opera/koncert może zawody jakieś ale wtedy to wyścigi konne lub psów... (król buław, rydwan, sąd)

Te zawody psow mnie rozbawily maxymalnie;))) Byl panel dyskusyjny i moderowana polemika prelegentow, ale jednak to byli ludzie;)))

 

2. Czy planowałaś? tak ale coś zupełnie innego... byłaś bardzo niezachwycona pokrzyżowaniem Twoich planów na piątkowy wieczór... (3 mieczy, 2 pentakli)

Plany mi to przykrzywalo – fakt – musialam wszystko w ostatniej chwili odkrecac w pociagu z urywanym zasiegiem;). Piatkowy wieczor tez nie widzielam do konca, jak bedzie wygladal. Ogolnie energia Glupca;)

 

3. Dotarłaś tam podstępnie... oficjalnie to miało Cię tam nie być, ale może w ostatniej chwili dostałaś zaproszenie, ktoś sobie pomyślał, że czas gdzieś Cię zabrać, i że z Tobą będzie się dobrze bawił (7 mieczy, 7 pentakli, 3 kielichów)

 

4. Spotkałaś jakąś kobietę... myślę, że starą znajomą, ale nie bardzo cieszyłaś się z tego spotkania... (królowa buław). / Krolowa bulaw to ona jest jak nic :)

 

5. Z kimś na kim Ci chyba zależy... na pewno lubisz tą osobę i ciepło o niej myślisz... może to być dobry znajomy, przyjaciel lub ktoś jeszcze bardziej Ci bliski:) nie jestem pewna czy doszło, wydaje mi się, że tak ale to Ty czekałaś na tą osobę bo się spóźniała, wydaje mi się, że w końcu dotarła z błahą wymówką bo coś ją zatrzymało(9 kielichów, 3 buław, księżniczka kielichów)

 

ale za pozno dotarla

 

6. Oj bardzo, bardzo coś iskrzyło aż, się działo... jakiś nowy krok zrobiliście jeśli to był mężczyzna... (as buław) /

jakies mialam perspektywy na romans, ale odpuscilam;), chlopiec byl niepocieszony, ze wracam;)

 

JaneDo

 

1. Gdzie udalam sie w piatek 20.05?

9 buław - gdzieś na świeże powietrze, może to był spacer/wycieczka z dość ciężką do przebycia trasą, już tam kiedyś byłaś. Albo jakieś spokojne miejsce, w którym można odpocząć./ w miescie tak, ale nie w tym konkretnie miejscu, trasa byla o tyle ciezka, ze w pociagu byl dziki tlok i musialam sporo i szybko przejsc z ciezka torba[

2. Czy planowalam to wczesniej?

7 pucharów (o) - raczej nie. Zrobiłaś to spontanicznie, bo czułaś tęsknotę za takiego typu atrakcjami.

3. W jaki sposob tam dotarlam?

9 buław, paź buław - yyy... na pieszo? :P; od pociagu tak;)

4. Kogo tam spotkalam?

Król Denarów, Rycerz Mieczy, 6 pucharów (o) - dojrzałego mężczyznę i młodego mężczyznę (możliwe, że ojca z synem albo małżeństwo z synem), mógł być to ktoś z twojej rodziny albo ktoś, kogo dobrze pamiętasz z dzieciństwa./ w sumie byli tam sami dojrzali, a mlody mnie podrywal;)

5. Z kim sie tam umowilam?*

As Denarów, Śmierć - ze swoim partnerem albo kolegą/koleżanką z pracy.

Czy spotkanie doszlo do skutku?

Diabeł (o), 10 mieczy - nie doszło.

6. Czy bylam zadowolona z tego przedsiewziecia?*

Księżyc - chyba nie do końca. Nie podobało ci się, że spotkanie nie doszło do skutku, a całe przedsięwzięcie wyobrażałaś sobie inaczej - wyobrażenia nie pokryły się z rzeczywistością.

 

KatiJo

 

1. Gdzie udalam sie w piatek 20.05? - 2 miecze, Q buław, Gwiazda

Na jakichś warszatatach rozwoju osobistego, ewentualnie w teatrze na jakiejś dającej do myślenia sztuce.../ performansy lecialy z rzutnika, a calosc rzeczywiscie dawala do myslenia

2. Czy planowalam to wczesniej? - 9 buław

Tak, rozważałaś, aczkolwiek zdecydowałaś się niemal w ostatniej chwili/

3. W jaki sposob tam dotarlam? - 7 kielichów, 5 monet, 8 buław

Kurczę... Pieszo?

4. Kogo tam spotkalam? - 8 monet, 10 monet, 10 kielichów

Sporo ludzi, głównie nieznajomych, ale paru znajomków też (ze znajomych osob w koncu 1)

5. Z kim sie tam umowilam? Czy spotkanie doszlo do skutku? - Diabeł, K mieczy, Q kielichów

Z facetem, który Cię pociąga? Nie dotarł albo się spóźnił...*/ ja go pociagam;)

6. Czy bylam zadowolona z tego przedsiewziecia? - Głupiec

Byłaś zadowolona, odnalazłaś swoje wewnętrzne dziecko.../ no w tym szalenstwie byla metoda;)

 

Arivo

 

1. Gdzie udalam sie w piatek 20.05?...9 denarów...Przed domem ,park,blisko natura,na świeżym powietrzu

2. Czy planowalam to wczesniej?..6 mieczy...tak

3. W jaki sposob tam dotarlam?...8 mieczy..myślę,że byłaś ruchowo ograniczona,albo miałaś problem ze wzrokiem...ktoś Cię tam zawiózł....samochodem

4. Kogo tam spotkalam?...3 buław...mężczyznę

5. Z kim sie tam umowilam? Czy spotkanie doszlo do skutku?..świat....z kobietą...czy doszło...Cesarzowa...tak

6. Czy bylam zadowolona z tego przedsiewziecia? ...Rydwan...tak byłaś...bo to spotkanie dawało Ci szansę...na zrobienie ruchu....

 

Magdalena07

 

1. Gdzie udalam sie w piatek 20.05?(10 monet) albo wybrałaś się do rodziny albo załatwiałaś sprawy finansowe-zawodowe lub związane z domem, który chcesz kupić lub sprzedać.

2. Czy planowalam to wczesniej?*(Cesarzowa) Tak planowałaś*

3. W jaki sposob tam dotarlam?*(6mieczy) daleka podróż ;-) samochód obstawiam

4. Kogo tam spotkalam?*(gieremek monet) jakieś dziecko, młodego człowieka który w sumie w pewnym sensie był pomocny Tobie do tej sprawy którą w tym dniu załatwiałaś*

5. Z kim sie tam umowilam? Czy spotkanie doszlo do skutku?*(4 mieczy, 5 pucharów) nie doszło do skutku, (2 mieczy) umówiłaś się z jakąś kobietą

6. Czy bylam zadowolona z tego przedsiewziecia?*(Królowa Mieczy) Tak ale sama jeszcze do końca nie wiesz czy się na to zdecydujesz

 

Daffne

1. Gdzie udalam sie w piatek 20.05?*Diabeł, 8 monet, Sąd/ 8 buław

Z pewnością był to wieczór i bardzo możliwe, że miejsce zaciemnione, gdzie pije się alkohol, a więc mogła to być restauracja, ale bardziej skoncentrowałabym się na barze, knajpce, gdzie można wypić co nie co, ale i posiedzieć, porozmawiać

2. Czy planowalam to wczesniej?*as monet, 3 mieczy, 6 kielichów*

planowałaś coś innego, nie poszło po Twojej myśli ( 3 mieczy), ale potem albo nastąpiła zmiana planów albo nieoczekiwanie z opóźnieniem ktoś sie odezwał

3. W jaki sposób tam dotarłam?*7 monet, 10 buław, król kijów

czekałaś na kogoś z początku i tak jakby ciążyło Ci to oczekiwanie, a później ktoś po Ciebie przyjechał :)

4. Kogo tam spotkalam?*2 mieczy, Koło Fortuny, 7 kielichów

Nie myślałaś, że tam spotkasz kogoś, ale nieoczekiwanie spotkałaś tam bliską Ci osobę, znajomą Ci, wobec której masz ciepłe, serdeczne uczucia i nie jest Ci obojętna

5. Z kim sie tam umowilam?*3 buław, Kapłan

z osobą Ci bliską, o której myślisz ciepło, taki przyjaciel od serducha, na którego możesz liczyć

Czy spotkanie doszlo do skutku?*5 buław, Śmierć

początkowo byłaś wkurzona, zaczynałaś się denerwować, ale to się zmieniło, a więc doszło do skutku

6. Czy bylam zadowolona z tego przedsięwzięcia?*9 mieczy, 9 kielichów, Cesarzowa

z początku nie bo coś nie szło jak planowałaś, ale później byłaś bardzo zadowolona i bawiłaś się świetnie :))

 

Katamaradze

1. gdzie sięudałaś w piątek 20stego Księżyc, Pustelnik, Cesarzowa, Mag, 3 buław- w miejsce kojarzące Ci się negatywnie - napawające złymi wspomnianiami, odczuciami, przemyśleniami z przeszłosci - być może osoba z którą miałaś się zobaczyć tak bardzo negatywnie wpływała na atmosferę tego spotkania. Miałaś o czymś na tym spotkaniu zadecydować - to wyszło z Twojej inicjatywy, choć czekałaś na ruch tej drugiej osoby - spotkanie dotyczyło wspólnych relacji - myślę, że związku. Na początku wgl myślałam, że podejrzewałaś, zę jesteś w ciąży i załamało Cię to wydarzenie i musiałaś spotkać się z tą drugą osobą by jej o tym powiedzieć ale później karty wskazują wyraźnie na waszą relację i nie dokońca dojrzałą postwawę Twojego rozmówcy.

2. czy planowałaś to wcześniej - As buław, 7 kielichów - myślę, ze to był impuls wynikający z Twojej natury - straciłaś już cierpliwość na to, że to ta osoba zrobi pierwszy krok i powiedziałaś sobie "dość tego" i tak zaaranżowałaś spotkanie

3. w jaki sposób tam dotarłaś - - 6 buław,hehe nie za szybko wgl i nie spieszyło Ci się na miejsce spotkania. możliwe,że w asyście kogoś tam szłaś - nie umiem powiedzieć jednak jakimś środkiem transportu - stawiam, że własnym autem - bo kierowałaś "swojego konia" ale tam ktoś jeszcze był - w drugim aucie.

3. kogo tam spotkałaś -Sąd, Głupiec, 4 denary kogoś niezbyt uczciwego, infantylnego chłoptasia oszukistę, kogoś kto wzbudza Twoje politowanie ale też ostry dystans jako, że uważasz go za niebezpiecznego dla Twojej osoby

4. z kim się tam umówiłaś -PAź kielichów, Król denarów, 2 denarówm 5 mieczy - z facetem upartym jak wół ale niedojrzałym emocjonalnie z duszą ulotną jak wiatr - taki artysta, człowiek, "z którym można przysiąść na wrzosowisku i zapomnieć o wszystkim.." niestały emocjonalnie i życiowo - ciągle się wahający. spotkanie doszło do skutku - przyszłaś się z nim rozstać

5. byłaś zadowolona ? - 7 denarów, Królowa mieczy myślę, że w swoim mniemaniu zrobiłaś najlepszą i rozsądną rzecz jaką było trzeba w tej sytuacji zrobić.

 

wlg teraz myślę, że spotkałaś się w sądzie na rozwód.

 

Dziekuje slicznie wszystkim zawodnikom:kwiatek: :)

 

Przy okazji mam pytanie techniczne: nie przekleja mi sie z worda z podresleniami i wyszstko w edytorze textu musze robic...co jest hmm...:nerwus: ale moze cierpliwosci ma mnie uczyc :nonono:

Link to comment
Share on other sites

oooo jejku - każda cośtrafiła - a ja z siebie niezadowolona. będę częściej zaglądać:) Buuzi (fajne ćwiczenie wgl. musze przeanalizować karciochy.

Link to comment
Share on other sites

oooo jejku - każda cośtrafiła - a ja z siebie niezadowolona. będę częściej zaglądać:) Buuzi (fajne ćwiczenie wgl. musze przeanalizować karciochy.

 

Z tym rozwodem, to mnie zadziwilas, chociaz moj kolega vel wielbiciel smiertelnie sie na mnie obrazil;). Charakterystyka jego dosc trafiona za to :) As bulaw + 7 kielichow moim zdaniem jak nic widac szybka akcje oraz nadmiar mozliwosci :) A do pierwszego pytania bardzo duzo kart wyciagnelas. Ja nie biore nigdy wiecej niz 3, bo sie gubie...

Link to comment
Share on other sites

Dziękuję bardzo za ćwiczonko, jestem całkiem z siebie zadowolona ;) Gratuluję też wszystkim. Solweig - z tego, co mi wiadome jest - z worda nie kopiuje podkreśleń, musi być ta komenda...

Link to comment
Share on other sites

Dziękuję bardzo za ćwiczonko, jestem całkiem z siebie zadowolona ;) Gratuluję też wszystkim. Solweig - z tego, co mi wiadome jest - z worda nie kopiuje podkreśleń, musi być ta komenda...

 

No to jest upierdliwe, ze tak powiem :( Poszlo Ci swietnie :) jak zwykle mam dylemat, komu dac punkt;)))

Link to comment
Share on other sites

Hmmm zawody psów... ma się to wyobraźnię, a co:) w ogólnym rozrachunku to nie było źle, ale zawsze mogłoby być lepiej... zapamiętać muszę, że as buław oznacza potencjalny romans czy stosunek...:)

Z wordem mam ten sam problem... i też mnie do szału to doprowadza... ale chyba nic nie poradzę w tej materii...

Dziękować za ćwiczenie... było świetne...:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...