Skocz do zawartości

pomoc i rada potrzebna od zaraz-kontakt ze zmarlym przyjacielem...


suryya

Rekomendowane odpowiedzi

witam,chciałam sie zwrócic z prosba o pomoc...kilka dni temu zmarł moj wieloletni partner i przyjaciel,ostatnimi czasy nie było miedzy nami a dobrze-nie zdazylismy porozmawiac ani wyjasnic wielu rzeczy,czuje pustke i potrzebe rozmowy z nim.Zastanawiam sie nad jakas bezpieczna forma kontaktu-seans spirytystyczny raczej odpada,co mi poradzicie???

myslałam nad regresja hipnotyczna albo jasnowidzu,sama nie wiem,musze z nim porozmawiac,błagam pomózcie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie jestem niestety profesjonalistą w tym temacie, więc niestety również nieprofesjonalnie odpowiem na Twoje pytanie. Odpowiem po prostu tak, jak ja osobiście tę sprawę czuję. Otóż - jeśli mogę Ci coś doradzić - napisz po prostu list do swojego zmarłego przyjaciela. List, którego oczywiście nigdy nie wyślesz. Zostaw go u siebie w domu przez jakiś czas, oczywiście w godnym miejscu. Jestem święcie przekonana, że Twój przyjaciel zapozna się z jego treścią nawet bez seansów spirytystycznych, regresji czy jasnowidza. Po śmierci najbliższej mi osoby często wyczuwam jej obecność przy mnie i jestem święcie przekonana, że jesteśmy w stanie prowadzić dialog ze zmarłymi nawet bez pośredników typu medium. ONI wiedzą i czują to, co im chcemy przekazać.

Mam nadzieję, że po napisaniu do Niego listu, wkrótce otrzymasz jakąś odpowiedź, jakiś znak od Twojego przyjaciela, np. przez sen.

Życzę Ci ukojenia i pogody ducha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie