Jump to content

sen z dziewczynami i policją


boloek
 Share

Recommended Posts

Witam dzisiejszej nocy snilo mi sie cos takiego ze pojechałem z kumplami na rowery było nas około 5 lub 6 i stalismy w sumie 2 ulice nizej od naszego osiedla przy jakiejs budce z jedzeniem ( w realu takiej budki nie ma) i były 2 dziewczyny ale nie pamietam czy przyjechały na rowerach czy przyszły z buta ale mniejsza z tym i zaczelismy gadac.. jednej wpadłem w oko i potem powiedziała ze kojaży mnie z fotki a ja w sumie tez ja z fotki kojażyłem.. potem nagle wpadla policja a moich 3 lub 4 kumpli ucieklo i zostalem ja z kumplem i gadali mi ze mam powiedzieć dane wszystkich a ja powiedzialem ze ich nie znam tylko znam tego kumpla co tez został i cos sie z nimi ugadalismy ze pojedziemy a oni pojada za nami zeby ich złapać tylko ze tak zeby nikt sie nie kapnął ze jada za nami. ja powiedzialem kumplowi ze musimy ich zgubić i pojechalismy na ogródki działkowe u nas na osiedlu i okazalo sie ze tam uciekli kumple. Gdy policja juz tez byla na działkach to my sie schowalismy do jednej dzialki gdzie było wywieszone pranie i siedzielismy miedzy tym praniem bardzo długo az policja odjechała... i nie pamietam co sie działo potem...

Mógłby mi ktoś wyjaśnić taki sen co on oznacza ?? byłbym bardzo wdzięczny :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...