kinia2 Napisano 8 Czerwca 2011 Napisano 8 Czerwca 2011 Witajcie... Szukam pomocy kogoś kto zajmuje się tarotem - sama zajmuję się kartami od kilkunastu lat (klasyczne i właśnie tarot), ale nigdy nie rozkładam kart dla siebie bo nie wiem czy dobrze je wtedy odczytuję... Poprosiłam o radę osoby, które stawiają zawodowo runy ( bo ma dość ciężki okres w życiu) - obie mnie przestraszyły, że obecne problemy w moim życiu wynikają z posiadania kart tarota, które mam natychmiast spalić...( z czego jedna stwierdziła, że to i tak nic nie da...)... czy to może być możliwe?! Cytuj
caliah Napisano 12 Sierpnia 2011 Napisano 12 Sierpnia 2011 Witaj Kiniu Jeżeli nadal jeszcze oczekujesz na odpowiedź, to: tak, to jest możliwe. Ale powodem nie są kawałki papieru, lecz to, co za ich pośrednictwem mówi. P.S. Zamiast uciekać się do sarkazmu zawsze można ponowić pytanie. Na forum nikt nie jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi, gdyż jest to miejsce, w którym spotykają się ludzie w swoim czasie wolnym, a przy tak dużej ilości tematów niektóre mogą nie zostać przeczytane. Cytuj
Gość beneton123 Napisano 12 Sierpnia 2011 Napisano 12 Sierpnia 2011 zwróć się z tym pytaniem bezpośrednio do użytkowniczki NeoNówka, z pewnością uzyskasz wyczerpującą i rzetelną odpowiedź. Ponieważ nie możesz jeszcze korzystać z PW napisz jej zapytanie w profilu. Cytuj