Skocz do zawartości

Amulet


little-mru

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, od razu uprzedzam, że jestem dość zielona w sprawach ezoteryki. W sumie iteresuję się tym od niedawna.

Otóż nurtuje mnie pewien problem. A właściwie dwa. Może zacznę od drobnego wprowadzenia. Przez rok byłam w związku, bardzo udanym, niestety moi rodzice byli temu przeciwni. Psychicznie nie potrafiłam się im przeciwstawić i wywalczyć wielu drobnych rzeczy, może śmiesznych, ale jak się tego nazbierało to w oczach mojego chłopaka stałam się osobą niesłowną, niegodną zaufania. Rozstaliśmy się niestety. Jestem rybką z 12 marca, jestem osobą bardzo podatną na wpływy innych, uczuciową i strasznie słabą psychicznie. Moim pierwszym problemem jest znalezienie dobrego amuletu, który chroniłby mnie przed wpływami, dodał odwagi i pewności siebie, aby więcej mnie taka sytuacja nie spotkała.

 

Drugi problem polega na tym, że temu samemu chłopakowi kupiłam młot Thora. Pewnego dnia wisior po prostu mu spadł z szyi, a chłopak złapał go w locie. Po 2 tygodniach dowiedziałam się, że budzi się w nocy od tamtego czasu i czuje czyjąś obecność. W dzień także czuł się obserwowany. Pewnej nocy coś go zaczęło dusić. Kazałam mu więc naprawić młot i znów go nosić, a sama zaczęłam intensywnie myśleć o tym jak bardzo chcę żeby to 'coś' odeszło od niego. Całą noc nie spałam, bałam się strasznie i skupiałam na spokoju tej osoby. Sama wyczytałam, że najprostszym egzorcyzmem jest zrobienie znaku krzyża na drzwiach, zrobiłam więc to przed snem. Ponoć wszystko jak narazie jest w OK. Bardzo się tym martwię, bo wyczuwanie czyjejś obecności, budzenie się między 3 a 4 w nocy i podobne sprawy było u mnie dość częste swojego czasu. Jemu także zdarzały się już takie sytuacje, a nie są one raczej przyjemne...

 

Z góry dziękuję za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...