Skocz do zawartości

Skrypt na zajście w ciążę...


rozrabiara

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Od stycznia staram się z mężem o dziecko... na razie niestety nic z tych starań nam nie przyszło...

Chciałabym Was poprosić Kochani o skrypt runiczny na zajście w ciążę, utrzymanie się jej i szczęśliwe rozwiązanie...

 

Przepraszam jeśli powielam temat, ale bardzo zależy mi na takim skrypcie... na razie za wcześnie na badania lekarskie, a może runy odrobinę dopomogą...

 

Z góry dziękuję...

 

Czy mogłabym prosić również o dokładne informacje jak taki skrypt wykonać z czego i w ogóle z czym się to je... bo niestety jestem kompletnym laikiem w tym temacie...

Edytowane przez rozrabiara
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może to tylko moje wrażenie ale sądzę, że problem polega na tym, że dochodzi do zapłodnienia tylko zarodek nie może się zagnieździć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zosiu będę Ci bardzo wdzięczna dziewczyny z działu tarotowego powiedziały, że najlepiej żebym zgłosiła się po pomoc do Ciebie... i chyba myślami Cię przyciągnęłam...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jesteś pierwszą osobą, która mówi, że to hormony... dziękuję Ci bardzo... zrobię skrypt z runą berkano i wybiorę się do lekarza... nie ma innej opcji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniewaz BERKANO moze sama nie pomoc, wez te ponizsza bindrune narysuj/namaluj/wyrzezb/wypal w sypialni, najlepiej na wspolnym lozku ;)

Znak jest bardzo mocny bo sklada sie z 9-ciu zwielokrotnionych run, wiec gdy bedziesz juz w ciazy, wroc do samego BERKANO.

( kolorami sie nie przejmuj, sa tylko po to zeby ladniej wygladalo ;) )

 

fdd7f163f82dfb4d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ulf dziękuję Ci jeden znak zrobię koło łóżka i wsunę pod prześcieradło, a drugi dla siebie i będę nosić przy sobie...