Jump to content

mój pierwszy karmiczny-dotyczący posaidania dzieci

Guest AngeloYasmine
 Share

Recommended Posts

Guest AngeloYasmine

Proszę was o pomoc.To mój pierwszy rozkład o karmę,kompletnie jestem zielona w tym temacie.Muszę sprawdzić obciążenia karmiczne dotyczące posiadania dzieci.Karty ciągle ostano zwracały mi uwagę na macierzyństwo ale jakby były jakieś problemy.Myślałam że może zdrowotne ale nie ...poprosiłam kogoś tu na forum o sprawdzenie tego i podpowiedziała mi ta osoba że mam sprawdzić karmę.Więc sprawdzam bo tu są jakieś problemy z poprzednich wcieleń.Proszę was o wyrozumiałość i pomoc i interpretacji tego.Dziękuję .

s - sygnifikator

1 - skąd wypływają moje obecne problemy Giermek Kielichów-ze zbyt dużej wrażliwości emocjonalnej,

2-jaki wpływ na obecną sytuację życiową mają moje obciązenia karmiczne 4kielichy dominacja przeszłości nad przyszłością,niemożność oderwania się od przeszłości

3 - co powinieniem zrobić Rycerz Mieczy przeciąć i usunąć przyczynę tego…hmhm tylko jak???

4 - kto/co może mi pomóc w tym Królowa Mieczy-mama ,teściowa czy starsza przyjaciółka??

5 - ostateczny rezultat 9 kielichów—może być ta ciąża ale do końca nie będę usaatysfakcjonowana...

nie za bardzo wiem czy dobrze to interpretuje prosze wwas o pomoc.Dziekuję

1 - skąd wypływają moje obecne problemy Giermek Kielichów

Z faktu, że w poprzednim wcieleniu chciałaś mieć dziecko, czekałaś na to i nie doczekałaś się.

2-jaki wpływ na obecną sytuację życiową mają moje obciązenia karmiczne 4kielichy

myślę, że podświadomie blokujesz sie swoim lękiem związanym z macierzyństwem.

3 - co powinieniem zrobić Rycerz Mieczy przeciąć i usunąć przyczynę tego…hmhm tylko jak???

Odciąć się od złych wzorców myślenia i uświadomić, że skoro nie ma przeszkód to bez problemu możesz być matką.

4 - kto/co może mi pomóc w tym Królowa Mieczy-mama ,teściowa czy starsza przyjaciółka??