Skocz do zawartości

nieregularny kształt domu-proszę o pomoc


kachna12345

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na wstępie dodam,że jestem zielona i przeczytałam dopiero jedną książkę na temat feng shui. Z książki wynika,że muszę narysować plan domu i podzielić go na 9 w miarę równych części, jednak mój dom nie stoi kierunku (przykładowo) N czy S, tylko pod kątem i ciężko mi jest podzielic go. W dodatku nie ma kształtu kwadratu czy prostokąta, bo część jednego pokoju wychodzi poza obszar prostokąta i w sumie dom tworzy kształt litery L.

W załączniku dodałam projekt, bardzo proszę o pomoc osób zaawansowanych.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

sądząc z opisu, przeczytałaś książkę o Feng Shui intuicyjnym, które dzieli dom na 9 kwadratów, prostokątów.

Polecam Ci wersję FS Tradycyjną, opartą na pomiarze kompasem i dzieleniu domu na 8 części. Jeśli chcesz o tym poczytać to

książka "Feng Shui dla żółtodziobów" będzie najlepsza.

Nie przejmuj sie tak nieregularnością swojego domu, ponieważ może sie zdarzyć że "brakująca część" zawiera złe energie a

wtedy masz je niejako "z głowy" ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje, słyszałam że tą książkę trudno dostać ale poszukam w księgarniach.

Z mojej ksiązki wynika,że dom nalezy pomierzyć, narysować magiczny kwadrat według pomiarów kompasu.

Dlatego pytałam jak mam to zrobić skoro mój dom stoi pod kątem do kierunków. W książce jest jeden przykład jak podzielic dom,ale on jest kwadratowy i jego drzwi są dokładnie na zachodzie, więc łatwo to zrobić, a u mnie nie jest to tak jasne.

Pozdrawiam, będę wdzięczna za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według metody klasycznej dom dzielisz na osiem kawałków tortu i nie masz problemów poza jednym - trzeba znaleźć środek domu.