srokab Posted November 16, 2008 Share Posted November 16, 2008 jestem studentem i od pewnego czasu czekam na wazna prace zarobkowa. poza tym mam na karku egzamin warunkowy. moje sny zawsze podobne mam w czasie zjazdów na uczelni. za tydzień pisze ten egzamin. to juz powtarza sie od 2 miesiecy. mianowicie opisze te sny ktore pamietam. ale nie mam pojecia z czym one moga byc zwiazane. 1. poszedłem do sasiadów i wszystkich zamordwałem nozem. potem zakopałim ich w ogródku. potem przyszedł moj ojciec i sie zapytał co zrobiłem. odpowiedziałem normalnie, zabiłem sasiadow. -ale czemu ich tak płytko zakopałes?. potem spojrzałem na sasiadow i rzeczywiscie byli tylko lekko pokryci ziemia (straszne). 2. jestem w jakiejs publiczjen toalecie silnie zdewastowanej. nagle pojawiaja sie grupa osiłków. otoczenie szybko sie zmienia i znajduje sie teraz z nimi w mojej piwnicy. zaczynaja do mnie strzelac z jakichs plastikowych pistoletow. uciekam do nastepnego pomieszczenia. nagle w reku mam siekiere nie wiem skad. wchodza do tego pomieszczenia gdzie jestem i wszystkich wykanczam. gdy umierali to sie smiali. Link to comment Share on other sites More sharing options...
srokab Posted November 17, 2008 Author Share Posted November 17, 2008 widze ze moj przypadek wyglada na ciezki. ale bardzo prosze. moze ktos sprobuje mi pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...