Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Runy: naudiz, iwaz (odwrócona w lewą stronę) i algiz.

Dodam, że kiedyś Y podkochiwał się we mnie, ale odrzuciłam jego zaloty, no a teraz troszkę się pozmieniało i myślę, że coś do niego czuję.

Więc wydaje mi się, że odpowiedź brzmi: nie, chociaż jakby spojrzeć na runę algiz - oznacza powodzenie, pomyślność...

Jestem jeszcze zielona w interpretacjach:)

Edytowane przez sanae
Napisano (edytowane)

Tja Weles - geniuszu od Tarota, Astrologii, Chmur, Chiromancji, wrozenia z fusow i wszytkiego innego naraz :P

Oprocz run.

Nauthiz wskazje rzeczywiscie na pozytywne, glebokie, przyjemne, bezproblemowe kolezenstwo....

:oklasky:

Edytowane przez Ulf
Napisano
Runy: naudiz, iwaz (odwrócona w lewą stronę) i algiz.

Dodam, że kiedyś Y podkochiwał się we mnie, ale odrzuciłam jego zaloty, no a teraz troszkę się pozmieniało i myślę, że coś do niego czuję.

Więc wydaje mi się, że odpowiedź brzmi: nie, chociaż jakby spojrzeć na runę algiz - oznacza powodzenie, pomyślność...

Jestem jeszcze zielona w interpretacjach:)

dla twojego dobra...nic z tego nie bedzie

Napisano
Tja Weles - geniuszu od Tarota, Astrologii, Chmur, Chiromancji, wrozenia z fusow i wszytkiego innego naraz :P

Oprocz run.

Nauthiz wskazje rzeczywiscie na pozytywne, glebokie, przyjemne, bezproblemowe kolezenstwo....

:oklasky:

Kochanie najpierw przeczytaj zadane runom pytanie, na nim skup się najpierw. Runy odpowiedzą na to o co się zapyta...

Naudiz daje odpowiedź negatywną, więc mówi już na początku, że w ogóle się to nie rozwinie.

Pytanie było Czy... a nie "Jak będzie wyglądać przyszłość relacji" ;)

Oprocz run.

Wykreśl co drugą dziedzinę ;)

Kocham Cię za twoje żałosne ataki...

Które mówiąc szczerze zawsze są do podważenia.

I winszuje twojej zdolności czytania ze zrozumieniem :_haha:

Napisano

achhh... gustujesz w chlopcach ?

Nalezalo sie spodziewac :P I pewnie przechodziles "inicjacje runiczna" wg. Edreda Thorssona. Biernie...