Skocz do zawartości

Czy między panią X a panem Y będzie jeszcze coś więcej niż koleżeństwo?


sanae

Rekomendowane odpowiedzi

Runy: naudiz, iwaz (odwrócona w lewą stronę) i algiz.

Dodam, że kiedyś Y podkochiwał się we mnie, ale odrzuciłam jego zaloty, no a teraz troszkę się pozmieniało i myślę, że coś do niego czuję.

 

Więc wydaje mi się, że odpowiedź brzmi: nie, chociaż jakby spojrzeć na runę algiz - oznacza powodzenie, pomyślność...

Jestem jeszcze zielona w interpretacjach:)

Edytowane przez sanae
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tja Weles - geniuszu od Tarota, Astrologii, Chmur, Chiromancji, wrozenia z fusow i wszytkiego innego naraz :P

Oprocz run.

Nauthiz wskazje rzeczywiscie na pozytywne, glebokie, przyjemne, bezproblemowe kolezenstwo....

:oklasky:

Edytowane przez Ulf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Runy: naudiz, iwaz (odwrócona w lewą stronę) i algiz.

Dodam, że kiedyś Y podkochiwał się we mnie, ale odrzuciłam jego zaloty, no a teraz troszkę się pozmieniało i myślę, że coś do niego czuję.

 

Więc wydaje mi się, że odpowiedź brzmi: nie, chociaż jakby spojrzeć na runę algiz - oznacza powodzenie, pomyślność...

Jestem jeszcze zielona w interpretacjach:)

 

dla twojego dobra...nic z tego nie bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tja Weles - geniuszu od Tarota, Astrologii, Chmur, Chiromancji, wrozenia z fusow i wszytkiego innego naraz :P

Oprocz run.

Nauthiz wskazje rzeczywiscie na pozytywne, glebokie, przyjemne, bezproblemowe kolezenstwo....

:oklasky:

 

Kochanie najpierw przeczytaj zadane runom pytanie, na nim skup się najpierw. Runy odpowiedzą na to o co się zapyta...

Naudiz daje odpowiedź negatywną, więc mówi już na początku, że w ogóle się to nie rozwinie.

Pytanie było Czy... a nie "Jak będzie wyglądać przyszłość relacji" ;)

 

Tja Weles - geniuszu od Tarota, Astrologii, Chmur, Chiromancji, wrozenia z fusow i wszytkiego innego naraz :P

Oprocz run.