Skocz do zawartości

Czakry-Medytacja-stres


gabrysia.pajda

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującą joginką.

Chciałam, dowiedzieć się czy medytacja jest bardzo potrzebna, i jak często, jak medytować.

Chodzę na zajęcia raz w tygodniu, czy myślicie że powinnam sama coś robić w domu?

Czy powinnam regularnie medytować?

Jestem osobą która bardzo szybko się stresuje. Joga pomaga mi się uspokajać, naprawdę jest mi potrzebna. Praktukuję jogę od zeszłego maja.

Zależy mi m.in. na tym aby joga pomogła mi się odstresować np. na egzaminach, testach, odpowiedziach i co najważniejsze abym nie była taką furiatką, gdyż nalęzę do osób które bardzo

szybko zaczynają krzyczeć.

Liczę na wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką formę medytacji praktykujesz? Akurat prowadzę zajęcia. Jeśli jesteś zainteresowana to zajrzyj na Psionika.pl

Warsztaty Medytacji Klasycznej

Medytacja to poważna sprawa, można narobić sobie problemów. Instruktor jest bardzo istotny. Książki są cenne ale kontakt z żywą osobą jest nieoceniony.

Chodzę na zajęcia raz w tygodniu, czy myślicie że powinnam sama coś robić w domu? - jak najbardziej, raz w tygodniu to bardzo mało.

Czy powinnam regularnie medytować? - to podstawa

Ale jaką metodę stosujesz? To istotne. Powinnaś się uzbroić w wiedzę.

W książce: Uzdrawianie. Tradycja i współczesność znajdziesz cenne rady i techniki na początek

Edytowane przez fraterp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz sama w domu medytować. I jak najbardziej możesz pozbyć się lęku,wyciszysz swój umysł,ciało,ulepszysz kontakt z Bogiem. Bo do tego służy medytacji i przy okazji poprawisz stan swojego ducha i ciała fizycznego. Co może później zaowocować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...