Skocz do zawartości

Prosze o wróżbę - życie zawodowe... do syla3


Elija

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Chciałam prosić o wróżbę odnośnie mojego życia zawodowego. Chciałam iść na studia na wydział wojskowy jednak niestety nie jest to możliwe, ponieważ mój stan zdrowia nie pozwala mi na przejście komisji lekarskiej. Obecnie studiuję już jeden kierunek (psychologia) i nie wiem co dalej będzie z moim życiem zawodowym - bo wojsko było moim ogromnym marzeniem. Czy mogę poprosić o wróżbę?

Pozdrawiam Anna 22.04.1989

Edytowane przez Elija
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aniu jestes jeszcze młoda osóbka , która jeszcze formuje i kształtuje swoja osobowosc , a jednoczesnie twoje wibracje daja Ci potrzebę spełnienia w konkretnej dziedzinie.

Wibracja Drogi zycia 8 - daje Ci siłe i moc i to , że bedziesz szła przez zycie jak taran.Obecnie jestes jeszcze w takim okresie , gdzie twoje marzenia , oraz wybór drogii zyciowej , nie tylko jest niemozliwy ze wzgledu na zdrowie , bo mogłas cięzko przyjsc na swiat , czyli poród mógł byc twój cięzki a także mogły zdarzyc sie wypadki , albo mozliwosc choroby narzadów podwójnyc.i rodzice tez autorytarni ciagle nakazując i straszą (nie idz tam , nie rób tego itd) co powoduje , że jestes niezdecydowana i masz trudnosci w dokonywaniu wyborów , a takze moga byc ograniczenia srodków finansowych.Tu jest potrzeba cierpliwosci i czasu az energia sie zmieni.Jestes osobą , ambitna i wytrwała i całe życie będziesz poszukiwała absolutnego ideału co bedzie cie doprowadzało do rozczarowan.

twoja praca powinna byc w duzych grupach jak budownictwo , koleje, samoloty, drogi wodne, handel , bankowosc. Spełnisz sie jako tez ambasador, nauczyciel , dyplomata, prezes, krytyk, praca dla rzadu .

Z kart wynika , że będziesz chwytała okazje i studiowała 2 kierunki , oprócz psychologii , który juz studjujesz jeszcze cos zwiazane z naukami scisłymi.