Jump to content

No, nadwaga 6 - 8 kg

Gwiazdologia

Recommended Posts

Witam !

Więc tym razem ja będę prosił. A dokładniej - chciałbym zapytać, czy znacie odpowiednie zioła, albo specyfiki, które mógłbym pić w większych ilościach, żeby co nieco zmniejszyć swój apetyt i ... co za tym idzie, schudnąć.

Nie znam się specjalnie na suplementach, ale zrobiłem już jedną wartościową rzecz - od ponad roku zminimalizowałem cukier - nie używam go w ogóle, jem może 5% słodyczy co kiedyś, czasem używam miód. Pomogło w tym sensie, że rzadziej choruję i nie atakują mnie zatoki/katar. Jak uczynić drugi kok - czy są jakieś ciekawe formuły, żeby pić jakieś zioła, nieco się przeczyścić i przede wszystkim... czuć mniejszy głód ??

Nadwaga nie jest specjalnie duża, to jest 180cm - 85kg, ale chciałbym z paru kg zejść, nie mam atletycznej sylwetki. Jestem laikiem w dziedzinie odchudzania, dlatego tym bardziej dziękuję za porady.

P.S. Mięsa jem może z 5-10% dawki tzw. przeciętnego konsumenta. Coś tam raz na dwa tygodnie, czasem rzadziej.

Pozdrawiam !

może czerwona herbata do picia lub zielona? :)

moja mama to regularnie piła zamiast zwykłej czarnej i po pół roku schudła 5 kilo pozostając przy swoich nawykach żywieniowych

Zielona herbata jak najbardziej pomaga w takich sytuacjach. Czasami nie trzeba do niej dodawać innych ziół.

Całkiem nieźle działają takie środki jak nasiona lnu albo morszczyn pęcherzykowaty. Chłoną wodę w żołądku, pęcznieją i zmniejszają uczucie głodu. Do morszczynu można jeszcze dodać pokrzywę, lukrecję i szałwię. Miesza się to wszystko, zalewa wodą i pije 3 razy dziennie.

Kruszyny, senesu i tym podobnych wynalazków raczej bym nie polecał.

W przypadku wielu osób dobrze robią też zioła moczopędne połączone ze zmniejszeniem spożycia jonu sodowego w diecie.

Zieloną piję okazjonalnie, raz na tydzień, ale może to dobra sugestia ?

Senes nawet zdarzyło mi się pić, ale to raczej chyba na zaparcia :-)

Motyw wieloskładnikowy ciekawy - postaram się go złożyć, dzięki !