Skocz do zawartości

No, nadwaga 6 - 8 kg


Gwiazdologia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

 

Więc tym razem ja będę prosił. A dokładniej - chciałbym zapytać, czy znacie odpowiednie zioła, albo specyfiki, które mógłbym pić w większych ilościach, żeby co nieco zmniejszyć swój apetyt i ... co za tym idzie, schudnąć.

 

Nie znam się specjalnie na suplementach, ale zrobiłem już jedną wartościową rzecz - od ponad roku zminimalizowałem cukier - nie używam go w ogóle, jem może 5% słodyczy co kiedyś, czasem używam miód. Pomogło w tym sensie, że rzadziej choruję i nie atakują mnie zatoki/katar. Jak uczynić drugi kok - czy są jakieś ciekawe formuły, żeby pić jakieś zioła, nieco się przeczyścić i przede wszystkim... czuć mniejszy głód ??

 

Nadwaga nie jest specjalnie duża, to jest 180cm - 85kg, ale chciałbym z paru kg zejść, nie mam atletycznej sylwetki. Jestem laikiem w dziedzinie odchudzania, dlatego tym bardziej dziękuję za porady.

 

P.S. Mięsa jem może z 5-10% dawki tzw. przeciętnego konsumenta. Coś tam raz na dwa tygodnie, czasem rzadziej.

 

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może czerwona herbata do picia lub zielona? :)

moja mama to regularnie piła zamiast zwykłej czarnej i po pół roku schudła 5 kilo pozostając przy swoich nawykach żywieniowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zielona herbata jak najbardziej pomaga w takich sytuacjach. Czasami nie trzeba do niej dodawać innych ziół.

 

Całkiem nieźle działają takie środki jak nasiona lnu albo morszczyn pęcherzykowaty. Chłoną wodę w żołądku, pęcznieją i zmniejszają uczucie głodu. Do morszczynu można jeszcze dodać pokrzywę, lukrecję i szałwię. Miesza się to wszystko, zalewa wodą i pije 3 razy dziennie.

 

Kruszyny, senesu i tym podobnych wynalazków raczej bym nie polecał.

 

W przypadku wielu osób dobrze robią też zioła moczopędne połączone ze zmniejszeniem spożycia jonu sodowego w diecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach