Skocz do zawartości

Prośba do Selenit666


Meelinda

Rekomendowane odpowiedzi

Droga Selenit666

Bardzo prosze o wrózbe w sprawie pracy pisalam wczesniej ale ogólną prośbe teraz zgodnie z zaleceniem regulaminu pisze do konkretnej osoby.Straciłam prace w marcu od tego czasu ciagle szukam i ciagle jestem bezrobotna skończyly sie oszczedności i kończy sie zasiłek , dorabiałam tez zleceniami ale i teraz o takie trudno... Szukam chodze na rozmowy i nic odpadam na drugim etapie czasem trzecim, jestem z zawodu asystentka sekretarka - zajmowalam sie kadrami i HR, a także marketingiem i PR , mam 3 kierunki studiów skończone i mase kursów .. ale nic nie moge znalezc

Jestem juz bardzo zdesperowana i bardzo sie boje zaczełam szukac jakiejkolwiek pracy ale i o to trudno ...

Mysle o swoim wlasnym e- biznesie ale nie ma srodków na to i bardzo boje sie porażki

bardzo prosze o wrózbe Iwona 25.10 .1973

Błagam :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam ból dwa kierunki ekonomiczne doświadczenie 12 lat 3 języki biegle ehh szkoda gadać.

Postawie ci dzisiaj na okres pól roku. Zobaczymy czy coś będzie ok??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pól roku powinny się pojawić jakieś oferty, być może

jakaś koleżanka ci pomoże w tym ale to będzie po niżej Twoich oczekiwań. Przyjmiesz

jednak te prace. Po pól roku myśle ze tych możliwości będzie nawet wiecej. Natomiast jak mówię do okresu pól roku od teraz będzie szansa i przyjmiesz ja chociaż no nie bedzisz za szczęśliwa. Wyjdziesz z założenia lepszy wrobel w garści niż srajacy złotem golab na wieży ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ewidentnie doswiadczenie i wiedza nie sa wcenie.... z pracy wygryzla mnie dwudziestoletnia przyjaciólka szefa ech o mizernych kompetencjachach ale szerokich konksjach

Dziekuje bardzo Seleni aczy cos w kwesti tej wlasnej dzialnosci bo jestem zdecydowana tez isc w to ale troche sie boje ...

Odnośnik do komentarza