cesarzowa19 Napisano 29 Listopada 2012 Napisano 29 Listopada 2012 Witam, czy mogę prosić o pomoc w interpretacji - jestem początkująca. Pytanie było czy Pan X zdradził kiedykolwiek swoją partnerkę. Wyszło: sąd ostateczny + koło fortuny + 10 buław. Czy koło fortuny mogę interpretować jako nadarzającą się okazję z której skorzystał a 10 buław jako trudy i ciężką pracę w odbudowaniu relacji ze stałą partnerką? Ale co zatem znaczy sąd ostateczny na początku? Nie bardzo wiem jak to ugryźć. Cytuj
Maestro Inez2503 Napisano 29 Listopada 2012 Maestro Napisano 29 Listopada 2012 Też uważam, ze nie zdradził... Cytuj
cesarzowa19 Napisano 29 Listopada 2012 Autor Napisano 29 Listopada 2012 Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. Jednak czy mogłabym prosić o wyjaśnienie? co o tym mówi że nie zdradził? Jak wyciągnęłam na początku tylko z 1 karty to wyszło Słońce, które z tego co wiem mówi o przelotnym seksie. Cytuj
maddie88 Napisano 29 Listopada 2012 Napisano 29 Listopada 2012 Wg mnie Koło Fortuny może też wskazywać na relację karmiczną, ale zdrady karty nie pokazały. Widocznie pan i pani mają teraz pod górkę, dużo problemów się im napiętrzyło... Czy oni są małżeństwem? (Jeśli tak, to są nim z przeznaczenia.) Moim zdaniem pokonają te trudności, przez które teraz przechodzą (Sąd). Cytuj
maddie88 Napisano 29 Listopada 2012 Napisano 29 Listopada 2012 Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. Jednak czy mogłabym prosić o wyjaśnienie? co o tym mówi że nie zdradził? Jak wyciągnęłam na początku tylko z 1 karty to wyszło Słońce, które z tego co wiem mówi o przelotnym seksie. cesarzowo, każda karta ma mnóstwo znaczeń, a karty interpretuje się, biorąc pod uwagę ich "wydźwięk" w rozkładzie, czyli pozostałe karty: Słońce to może być przelotnry seks, np.: w otoczeniu Diabła, ale w otoczeniu innych kart może mówić o dziecku, jak i też o śmierci... Nie doszukujmy się na siłę znaczeń kart... Cytuj