Skocz do zawartości

Praca

Vivere

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Raz po raz pojawiają się w mojej pracy informacje o zmianach, to powoduje brak poczucia bezpieczeństwa. Wszelkie ruchu zmierzają do zabierania etatów ( tak to w urzędach jest :() Tym razem zmiany dotyczą i mojego zakresu obowiązków a właściwie przyjdzie mi siąść na zupełnie innej "działce" - w której nie mam doświadczenia.

Co mi przyniosą te zmiany?

1. Obecna sytuacja - Król Kielichów -jestem pełna niepokoju ale spotykam się z życzliwością, uznaniem i mam wsparcie u osób na wyższych- kierowniczych stanowiskach.

2. Co przed tobą ? 4 buław - podjęcie nowych zadań, które w rezultacie przyniosą mi raczej satysfakcję. Powinnam się na nowym odnaleźć.

3. Sedno sprawy 8 kielichów - odejście od zadań, które bardzo lubiłam do nieznanego, nowego.

4. Niedaleka przyszłość, Król Denarów - stanowisko, na które mnie delegują jest powszechnie uznane za trudne merytorycznie, więc nijako przyjdzie mi się zmierzyć z tym "awansem"

5. Rozwiązanie- As Buław, Cesarzowa, 6 mieczy,Rycerz Kielichów. Przyjdzie mi wykazać się, zakasać rękawy i godnie "zasiąść" do nowych zadań. Mam nadzieję, że poczuję się dobrze w nowej "tematyce",że polubię ?

Proszę ślicznie o pomoc i rady.

Gość gość5
Napisano

Raz po raz pojawiają się w mojej pracy informacje o zmianach, to powoduje brak poczucia bezpieczeństwa. Wszelkie ruchu zmierzają do zabierania etatów ( tak to w urzędach jest :() Tym razem zmiany dotyczą i mojego zakresu obowiązków a właściwie przyjdzie mi siąść na zupełnie innej "działce" - w której nie mam doświadczenia.

Co mi przyniosą te zmiany?

1. Obecna sytuacja - Król Kielichów -chyba bardzo emocjonalnie podchodzisz do tego wszsytkiego

2. Co przed tobą ? 4 buław - bedzie dobrze, nowe wyzwania nowe zadania- ale takie, które przyniosa ci radosc

3. Sedno sprawy 8 kielichów - strach przed nowym, nieznanym .............

4. Niedaleka przyszłość, Król Denarów - docenia twoje starania i działania.....