Vivere Napisano 1 Grudnia 2012 Napisano 1 Grudnia 2012 Raz po raz pojawiają się w mojej pracy informacje o zmianach, to powoduje brak poczucia bezpieczeństwa. Wszelkie ruchu zmierzają do zabierania etatów ( tak to w urzędach jest ) Tym razem zmiany dotyczą i mojego zakresu obowiązków a właściwie przyjdzie mi siąść na zupełnie innej "działce" - w której nie mam doświadczenia. Co mi przyniosą te zmiany? 1. Obecna sytuacja - Król Kielichów -jestem pełna niepokoju ale spotykam się z życzliwością, uznaniem i mam wsparcie u osób na wyższych- kierowniczych stanowiskach. 2. Co przed tobą ? 4 buław - podjęcie nowych zadań, które w rezultacie przyniosą mi raczej satysfakcję. Powinnam się na nowym odnaleźć. 3. Sedno sprawy 8 kielichów - odejście od zadań, które bardzo lubiłam do nieznanego, nowego. 4. Niedaleka przyszłość, Król Denarów - stanowisko, na które mnie delegują jest powszechnie uznane za trudne merytorycznie, więc nijako przyjdzie mi się zmierzyć z tym "awansem" 5. Rozwiązanie- As Buław, Cesarzowa, 6 mieczy,Rycerz Kielichów. Przyjdzie mi wykazać się, zakasać rękawy i godnie "zasiąść" do nowych zadań. Mam nadzieję, że poczuję się dobrze w nowej "tematyce",że polubię ? Proszę ślicznie o pomoc i rady. Cytuj