Skocz do zawartości

3x8 nauka


Kalena

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem początkująca w temacie i mam pytanie, liczę na waszą pomoc. Rozłożyłam karty w rozkładzie 3x8 i najbardziej interesuje mnie ostatni rząd dotyczący mojej przyszłości. Pytanie do kart: Co mnie czeka w najbliższej przyszłości?

 

9 Kier - Walet trefl - 9 Trefl - Walet Karo - Król Kier - 10 Kier - Dama Kier - Walet Kier

 

Nie bardzo wiem jak mam zinterpretowac ten ostatni rząd, bo między mną (dama kier) a moim mężem (królem kier) jest silna karta miłości (10 kier). Obecnie z mężem przechodzimy bardzo poważny kryzys w zwiazku, myślimy nawet o rozwodzie.

Początkowe karty Walet trefl Z 9 kier – wskazują na doskonały rozwój romansu kolejne jednak Walet trefl z 9 trefl - przeszkody w układaniu sobie życia. Nie wiem czy dobrze to rozumiem ale wyczytałam z tego że czeka mnie jakiś miły romans ale pojawią sie przeszkody w tym żeby byc z tą osobą i czyżby to było coś związane z mężem?? może jakieś porozumienie ??

Co wy o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Daffne

wczoraj przeniosłam ten wątek do właściwego działu na Twoją prośbę...dlaczego dziś utworzyłaś nowy ten sam znów w złym dziale? Jak widzisz...tu są tylko znaczenia kart klasycznych...a nie interpretacje...

Śmigaj mi do działu interpretacji bo tam jest ten wątek, który przeniosłam wczoraj ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie widzę takiego działu, są interpretacje innych a klasycznych nie widzę, chyba ślepa jestem :( klikając na ten link wczoraj pisało ze nie ma takiego tematu. Czy mogłabyś przesłac link jeszcze raz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Daffne

są interpretacje klasycznych w dziale Kart tylko w pierwej kolumnie na samym dole. Trzeba samej poszukać byś wiedziała na przyszłość gdzie szukać.

Edytowane przez Daffne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji