Gość Linkinia Napisano 18 Grudnia 2012 Napisano 18 Grudnia 2012 (edytowane) Serdecznie dziękuję Inez2503 za postawienie kart W 2013 skończę 21 lat, studiuję. Pan mi się spodobał, wydaje mi się, że ja jemu też. Inne rozkłady pokazują jego działanie w styczniu, by nawiązać kontakt (póki co oficjalna znajomość). Jest ode mnie max 5 lat starszy. Mało uczuciowe te karty, przyjaźń to chyba za duże słowo. Może będę się zamykała na niego - mam złe doświadczenia przez zdradę, teraz każdy jest dla mnie podejrzany... Będę wdzięczna za każdą interpretację. Weryfikacja po kwartale Jak będzie wyglądała moja relacja z M. w roku 2013? I kwartał (styczeń - marzec) – Wisielec, Gwiazda, Rycerz buław --> suma: XI Moc i II Kapłanka Na początku roku zastój, ale z nadzieją, że coś się zmieni. I faktycznie, pan zacznie działać. II kwartał (kwiecień – czerwiec) – 7 buław, 3 denarów, 10 denarów –-> suma: XX Sąd Ostateczny i II Kapłanka dzięki staraniom uda się stworzyć bliska relację. III kwartał (lipiec – wrzesień) – As denarów, 7 mieczy, Giermek denarów, 5 denarów –-> suma: XIII Śmierć i IV Cesarz tu mam problem. Z jednej strony potencjał na coś wiecej, ale jest nieszczerość, zagrywki, może ostrożność. Giermka nie wiem, jak odczytać w sąsiedztwie tych kart. No i 5 denarów, jakieś niedostatki uczuciowe. IV kwartał (październik – grudzień) – 2 mieczy, Giermek mieczy, 4 denarów –-> suma: VI Kochankowie problemy, podejmowanie decyzji, dokonywanie wyboru. Giermka nie wiem jak odczytać. 4 denary to albo skupienie się na sobie, by wybrać rozwiązanie najlepsze dla siebie, czyli nasze drogi mogą się rozejść albo zadbanie, by jednak uchronić, to co jest. EDIT: dodałam sumowanie wg HB. Edytowane 20 Grudnia 2012 przez Linkinia Cytuj