Skocz do zawartości

Prośba o pomoc i skorygowanie interpretacji


cesarzowa19

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, znalazłam ten oto rozkład na cały rok ->http://vlep.pl/img/4hksyn.jpg i zrobiłam tak jak jest opisane. Mam wielką prośbę o pomoc w interpretacji bo chyba porwałam się z motyką na słońce zwłaszcza że jestem początkująca.

Pytanie postawione tarotowi brzmiało: Jakie zmiany przyniesie ten rok dla naszego związku. Jestem z związku przeszło 8,5 roku a nie mieszkamy jeszcze razem:( o dzidziusiu też nie słyszę od partnera (o planach nawet.) Pytając o zmiany miałam na myśli właśnie jakąś przeprowadzkę bo jesteśmy z innych miast, ślub czy dzidziusia.

A więc z przełożenia wyszło:

1.wisielec, 2. król buław, 3. trójka pucharów

 

dalej już rozkład właściwy na poszczególne miesiące:

 

1. X KIELICHÓW, 2. XI KIELICHÓW, 3. KRÓL KIELICHÓW,

4. V KIELICHÓW, 5. II KIELICHÓW, 6. KOCHANKOWIE,

7. AS MIECZY, 8. SŁOŃCE, 9. VII KIJÓW,

10. VIII MIECZY, 11. RYCERZ KIELICHÓW, 12, X MONET.

 

Jako 13 kartę wyciągnęłam: III monet.

 

Jak dla mnie to dużo kielichów czyli jakby miały sprzyjać uczuciom w tym roku a może oznaczają że będzie dużo emocji w tym roku? czy dobrych czy złych nie wiadomo? Na czerwiec wyszli kochankowie ale nie wiem czy to nie chodzi bardziej niż o mój to o ślub siostry która w czerwcu wychodzi za mąż choć niby pytałam tarota o siebie a nie o nią. Niepokoi mnie natomiast kwiecień - v kielichów, lipiec- As mieczy który kojarzy mi się z walką i ciężką pracą, a już najbardziej to chyba przeraża mnie VIII mieczy w październiku. Grudniową X monet odczytuję jako wynagrodzenie finansowe mojej całorocznej pracy i osiągnięcie poczucia stabilności finansowej( z tego też względu pewnie jeszcze nie ma rodziny u nas bo są obawy przynajmniej z mojej strony o nasze zaplecze finansowe).

 

 

Bardzo proszę o pomoc w interpretacji.

Pozdrawiam ciepło.

Odnośnik do komentarza