Skocz do zawartości

7 kijów, umiarkowanie , śmierć

joanna12345

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie ;)

Ostatnio tasowałam karty bo chciałam rozłożyć sobie układ partnerski pytając przy tym co dalej będzie , jak to się wszystko potoczy czyli moja znajomość z panem X ,która nie jest łatwa (coraz trudniej nam się porozumieć, są jakieś spięcia miedzy nami ..oboje mamy nie łatwe charakterki) no i wypadły mi karty każda po kolei 7 kijów, później karta umiarkowanie (ta karta często pojawia mi się ) i karta śmierć.Zrezygnowałam więc z losowania kart i tego całego układu, skupiłam się tylko na tych które mi niechcący wypadły podczas tasowania.

W sumie nie wiem ...jako że jestem początkującą w tej dziedzinie , zinterpretowałam to jako jakąś wewnętrzną walkę samej ze sobą lub też pana X, i jakiś przełom, okres transformacji...czas gdy trzeba wszystko przemyśleć i albo dojdzie do bolesnego rozstania , które okaże się dla mnie raczej wybawieniem, albo postawimy wszystko na jedną kartę i będziemy razem? On inicjuje kontakty, tyle że często potrafi mieć focha i zamilknąć na kilka dni, po czym znowu jak gdyby nigdy nic odzywać się.Chciałby być ze mną..ale swoim postępowaniem szarpie moimi emocjami, przez co wystawia naszą znajomość na wielka próbę.Nie wiem już co robić i czy ten "związek" ma jeszcze szansę?

Może ktoś mi pomoże zinterpretować, ewentualnie wyprowadzi z błędu? bo nie wiem czy dobrze zinterpretowałam?

Napisano

Myślę, że może nasptąpić jakaś zmiana, z tym że karta śmierci jest kartą zmiany na lepsze, więc wydaje mi się że będzie trochę szarpaniny najpierw, wewnętrzenej lub w związku, później każdy pójdzie w swoją stronę zeby to przemysleć, a później nastapi jakaś diametralna zmiana ns lepsze. Jednak nie wykluczone tutaj rozstanie.

• Lubię to! 1
Napisano