werka81 Napisano 25 Stycznia 2013 Napisano 25 Stycznia 2013 mam jeszcze jedna prośbę o pomoc w interpretacji. Napisałam dziś do kolegi wiadomość z opisem pewnej pracy, miałam to wysłać już kilka dni temu,ale jakoś ciągle coś mi w tym przeszkadzało. Stąd takie opóźnienie. Wiem że na nią czekał i że ją już odczytał, ale niestety nic nie odpisał. więc: jak zareagował na tą wiadomość ? Koło, Gwiazda,Cesarz. ucieszyła go ,ale nie okaże tego po sobie zachowując twarz zimnego cesarza. dlaczego nie odpisał ? Śmierć ,Kapłan,paź mieczy. tu nie wiem-może myślał ze już się nie odezwę i teraz sam nie wie co ma mi napisać ? jestem dopiero początkująca i byłabym wdzięczna za pomoc kogoś bardziej doświadczonego w tym temacie bo ja raczej trafnie nie odczytałam tych kart Cytuj
KatiJo Napisano 25 Stycznia 2013 Napisano 25 Stycznia 2013 Zły jest chyba troszkę za to opóźnienie. 1 Cytuj
Caliel Napisano 25 Stycznia 2013 Napisano 25 Stycznia 2013 na wiadomosc sie ucieszyl ale oferta chyba byla juz nieaktualna 1 Cytuj
werka81 Napisano 25 Stycznia 2013 Autor Napisano 25 Stycznia 2013 Zły jest chyba troszkę za to opóźnienie. mam tylko nadzieję że nie będzie się gniewał zbyt długo,bo nie zrobiłam tego celowo Cytuj
KatiJo Napisano 25 Stycznia 2013 Napisano 25 Stycznia 2013 Myślę, ze czekał na jakieś wyjaśnienie wcześniej, skoro nie wysyłałaś, jest dość solidny i tego samego oczekuje od innych. 1 Cytuj
werka81 Napisano 25 Stycznia 2013 Autor Napisano 25 Stycznia 2013 na wiadomosc sie ucieszyl ale oferta chyba byla juz nieaktualna no właśnie według mnie aktualna w 100% Cytuj
werka81 Napisano 25 Stycznia 2013 Autor Napisano 25 Stycznia 2013 Myślę, ze czekał na jakieś wyjaśnienie wcześniej, skoro nie wysyłałaś, jest dość solidny i tego samego oczekuje od innych. racja, ja go tylko w tej wiadomości przeprosiłam za to ale niczego nie wyjaśniłam. a on rzeczywiście jest dość solidną ,konsekwentną i bardzo stanowczą osobą :/ Cytuj